Jaaa, ze kijkt !

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden opende ik een onderwerp dat ik ongerust was dat Janneke me niet
aankeek.
Ik ben sinds vorige week gestopt met de medicijnen en nu na een klein weekje kijkt ze al veel helderder! Ze kijkt me goed aan als je praat tegen haar.
Ook mijn familie valt het op hoe anders ze nu is!
(of het moet heel toevallig zijn, dat ze nu ineens wel goed kijkt..?)

Ik ga dit ook zeker melden bij de huisarts/psych.

Ben gisteren ook op het CB geweest en ik moet naar een psychiotherapeut voor haar voorkeurshouding. Haar ene heupje wijkt iets.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs, Marina

Jaaaaa! Gefeleiciteerd!! Ik weet niets over de fysio, maar wou je gewoon even feliciteren, want wat moet dat even een moeilijke tijd voor jou zijn geweest! Knap van haar zeg!

Liefs,
Simone

Hartstikke leuk dat Janneke nu wel lekker contact maakt. Zal wel een opluchting voor je zijn.

Ik kan me goed voorstellen dat ze wat suffig was door jou medicijngebruik. Ze krijgt toch bv?

Moet ze voor de voorkeurshoudingen naar de fysio of voor de heupje?

Mijn middelste heeft heupdysplasie en heeft daar een spreidbroekje voor gehad, maar dit heeft niet geholpen. In principe is dat in haar geval niet zo erg, omdat zij door haar handicap (open ruggetje) toch niet kan lopen en in een rolstoel zit.

We horen het wel, groetjes Bianca

Wat fijn dat je zoveel verandering ziet! Lief he, als ze je zo lekker aankijken. Wij hebben hier een enorme kijker, hij bekijkt echt alles, maar het liefst bestudeert ie zijn mama en papa's gezichten...

En wat is die foto schattig!!!

Terug
Bovenaan