Jaaa ze kruipt

Hey,
Nou wat een ochtend, we gingen net samen douche, ik kijk in haar mondje, daar heeft ze al weer een tijdje last van en ja hoor de 3e tand is door!!
Heb haar daarna bv op bed gegeven, nog even spelen, leg mn voet op het bed om me in te smeren, gaat ze op handen en knieen en komt zo (hortend) na me toe gekropen, nu ligt ze naast me en gaat alle kanten op, het zijn maar heeele kleine stukjes maar ze gaat op handen en knieen vooruit,,haha
Ongeloofelijk wat een snelle dame het is!! Ben dat niet gewend ;-))

so dat is zeker een snelle dame met der tandjes en kruipen....wow!
Noa kruipt vandaag echt voor het eerst het hele huis door.

Waren je jongens niet zo snel als Kate?

nee de snelste was in alles een ruime maand later,,haha
Het hele huis gaat ze (nog) niet door, moet ze eerst nog wat oefenen :) al gaat ze wel hard in de achteruitstand ;-p

ps: ben je zelf al eens kruipend/op noa haar hoogte door de kamer geweest?? die kleintjes vinden alles!!

tjeewat een vlotte dame heb je zeg, de rest van de kids nu duidelijk maken dar ze geen kleine dingen mogen laten slingeren, maar had je waarschijnlijk al gedaan :)

Knap hoor. Ook hier gaan de beentjes onder de buik en hij heeft wel echt de neiging om te gaan kruipen. Beweegt mooi het ene beentje en het tegenoverliggend armpje. Maar vooruit komt ie nog niet echt.

@nicole, ja je schrikt soms wat je tegen komt!! Ik ga hier elke dag op de knieen rond, mijn jongste zoontje laat alles slinger,,dat wordt nog wat,haha
Ook kabels ed even op letten ;-)
@lorena, dat wordt nog een probleem ja, zeker met die kleine rat van mij, ik moet gewoon erg goed opletten nu!
@supertje, dan zal het wel niet lang meer duren, ze moeten even de slag te pakken krijgen!

Terug
Bovenaan