jaaaa het eind is in zicht....

De titel zegt het al...
Vanmorgen weer bij de gyn geweest, en de datum om in te leiden staat gepland.
Vandaag ben ik 35 weken en 4 dagen zwanger,(eerste geboren met 34+6 en tweede met 35+2)
Als de kleine zich niet voor volgende week donderdag meld dan wordt ik ingeleid, het zal dus een april kindje worden...
Ik wordt ingeleid omdat ik heel erg veel last van me bekken heb en een verzakking van de baarmoeder.
Spannend allemaal.
Ik wens jullie allemaal veel suc6 met de laatste loodjes en de bevalling.
xxx

Spannend! Mag de kleine Dan gelijk mee naar huis? Of is hij Dan prematuur en moet hij Dan de couveuse in? Je hebt in ieder geval al heel wat ervaring met twee kids dus je doet t vast fantastisch!

wow! Wat spannend....dus nog maar een paar weekjes dus...en n record voor jou van het aantal weken zwanger zijn ;-)
Ben stiekem wel een beetje jaloers, maar aan de andere kant gaat het me allemaal al veel te snel, dus mag kleintje nog wel even blijven zitten :)

Sterkte !

Het is inderdaad allemaal wel spannend. Ook al is/wordt het onze 3de...
Ik ben dan 37 weken zwanger, dus nee kleine is niet meer prematuur.
Kleine wordt nu geschat met een gewicht van ong 3 kilo... dus als er niks tussenkomt kwa aandoeningen of iets dergelijks dan mag de kleine inprincipe direct mee naar huis. Tot 2500 gram komt een kindje in de couveuse... Dus ja het aftellen is voor ons begonnen, nog 10 dagen te gaan.
Maar ik zal me buik met al die bewegingen vreselijk missen, maar ik moet ook aan me eigen lichaam denken, en die houdt het niet lang vol zo...
xxx

Ja als je lijf het niet meer trekt gaat dat voor. Ik ben ook wel een beetje jaloers maar ik moet niet klagen mijn lijf heeft verder niet zo veel klachten.
succes met de laatste loodjes.

Terug
Bovenaan