Jaaaa! Ik ook!

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Gemma, 33 jaar en zwanger van ons 2de kindje!
Bij ons eerste kindje, nu 4.5jr, heeft het 2.5jr geduurd voor het raak was. Een ha die geen reden zag voor verder onderzoek ondanks een cyclus van 30 tot 125 dagen zorgde voor veel stress. Nu we weer wilden gaan proberen zwanger te worden zijn we naar onze nieuwe ha gegaan en die verwees ons gelijk door naar de gyn en ja hoor pcos, van mezelf nagenoeg geen groeiende eitjes en dat we toch een zoon hebben rondlopen is heel bijzonder. Medicatie gekregen en een spannende eerste ronde ingegaan. 4 Mei mocht ik testen en wat denk je?! Zo zwanger als maar kan! :D 5 Mei nog eens getest en ook deze bleek gelijk positief! Ik ben nog in shock van blijdschap. Ik had wel zwangerschaps verschijnselen maar ja dat kon ook door de medicatie komen. Ben echt heel moe, net een marmotje hahaha, kan gerust 2x op de dag een uurtje slapen. Daarnaast ook behoorlijk misselijk, gelukkig alleen in de ochtend. Bij de vorige zwangerschap was dat even anders maar ja dat was ook later in het eerste trimester. We zien wel hoe het gaat, wil vooral genieten! 30 Mei de eerste echo bij de gyn, zodra ik het hartje zie kloppen heb ik er rust van. Volgende week de vk en MvM bellen. De uitgerekende datum is rond 9 januari.

Terug
Bovenaan