jaaaa.vakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Wilde even delen dat ik nu heerlijk twee weken vakantie heb!!
Geweldig toch in deze tijd van het jaar...
Haha,
Gr Rina

Hoi Rina,

Wat ontzettend lekker!!! Mijn man werkt morgen zijn laatste dag en is dan tot 5 januari thuis. Ik vind dat zo gezellig. Geniet maar van je vakantie. Ga je nog leuke dingen doen?

groetjes Linda

Zeker leuk in deze tijd van het jaar! Kun je alles op je gemakje doen.

Fijne vakantie toegewenst!

Groetjes Babybelle

Hoi Rina,
lekker hoor vakantie, genier ervan (voor je het weet is t weer voorbij!). Ik had ook 3 weken vrij maar ben gister weer begonnen, maar gelukkig hoef ik maar een paar daagjes en dan is het alweer Kerst.
Nou veel plezier,
groetjes van Sonja

lekker!!!

Dit is mijn laatste dag en jullie merken t al, hik heb t razend druk ;-) Ik moet voorla moeite doen om de boos bonbons en de doos merci niet open te maken die hier op me lagen te wachten hehe.
ik hoef na vandaag pas weer 7 jan te beginnen :)

Nou toedeloe

oh heerlijk jongens!
Ik moet vrijdag nog en dan ben ik ook twee weken vrij! 5januari weer beginnen en dan begin ik met nieuwe collega's en daar heb ik heel veel zin in!
Ga ook andere dagen en minder werken, nou ja minder dagen, wel dezelfde uren (24), dus daar kan ik me ook op verheugen! 2,5dag werken!

Geniet lekker van jullie vrije dagen allemaal!!
groetjes Sas.

Oh wat heerlijk vakantie!!!!!!
Nog 1 ochtend (vrijdag) en dan heb ik ook 2 weken. Mijn vriend heeft na de kerst ook een lekker weekje vrij en we hebben nog niets ingepland.....echt zalig...kan niet wachten!!!!

gr. Ilone

Hoi Linda,
Je vroeg of we nog iets leuks gaan doen?
Nou we zitten midden in een verbouwing..Die erg lang op zich laat wachten, aangezien het nieuwe kozijn maar niet komt!
We hebben over de hele breedte van het huis 2,5 meter uitgebouwd naar achteren..Er komt een grote pui in, met twee openslaande tuindeuren en glas ernaast..
Maar dat kozijn zou er tweede week nov komen..maar is nu nog niet klaar.
Mijn man had juist deze tijd wat rustiger ingepland qua werk, want wilde graag de kerstdagen in onze nieuwe woonkamer vieren..Maar dat gaat dus niet..
Echt balen, maar afwachten dus maar....en reken maar dat we voor een dikke korting gaan als hij wel klaar is!!!

Mijn zoontje is vrijdag jarig, en dan vieren we het ook. en zondag nog meer visite voor hem en mij..
Dinsdag kinderfeestje..en donderdag ben ik jarig..Ook willen we nog naar de bioscoop..
Vinden de kids altijd zo leuk, en wijzelf ook..
Willen ook nog naar de film Witlicht , maar even kijken voor oppas.

We vermaken ons dus prima..
Maar voor jou dus ook lekker je man thuis...heerlijk hoor!
Geniet er maar samen van!
Gr Rina

Terug
Bovenaan