Jaaaa, wij gaan ook voor een tweede!!

Leuk joh...

Hoop voor je dat het lukt binnen korte tijd...
Ik zelf wacht zeker nog tot het einde van het jaar. Eerst maar ff bijkomen van deze knul..ben nog steeds heel erg moe en dat ik combinatie met werken en kind verzorgen en dan ook weer zwanger zijn...geloof niet dat ik dat lichamelijk al trek...geestelijk een andere verhaal hahaha....toch wel leuk zo;n kleintje he.
Maar goed als ik me goed voel tegen het einde van het jaar en manlief heeft een vast contract dan gaan wij ook maar weer eens klussen. Kijken wat we er dan van bakken...eerst "baksel" is heel goed gelukt hahahaa

groetjes Diana

Bedankt voor het succes wensen!  Wij twijfelden eerst nog, wilden eigenlijk eerst nog een huis kopen (wonen nu in een appartement), maar als we nu zouden verhuizen kost dat teveel verlies op deze woning (ivm kosten koper, geloof ik). Over een jaar of drie zouden we dan pas geen verlies meer hebben, maar zolang willen we niet wachten voor we aan een tweede beginnen. Daarom gaan we zeer  binnenkort stoppen met de pil, want lichamelijk had ik een makkie en nu het ook geestelijk weer goed gaat (de onzekerheid voorbij), staat niets ons meer in de weg
Maar ik begrijp mensen die nog wachten heel goed, hoor, twee maanden geleden dachten wij ook nog zeker een jaar te wachten, haha.

Hallo allemaal!

Ook wij zijn bezig voor een tweede kindje. Dat wil zeggen: Ik geef nog wel volledige borstvoeding maar ben nog steeds niet ongesteld geweest, maar we zouden het wel leuk vinden een tweede kindje...

liefs Liset, mama van Sarah 20-04-07

Terug
Bovenaan