JAAAA!!

Hoi lieve meiden,
Zaterdag (vijf dagen voor mijn nod!) had ik een vaag positieve test. Vandaag weer positief en nu veel duidelijker.... IK BEN WEER ZWANGER!!!

Ik heb getest met de clerview testen van Babybrabbel en die kan ik jullie allemaal aanraden: niet duur en erg duidelijk doordat er een doorkijkvenstertje inzit (je kan hem tegen het licht houden bij twijfel).

Ik kan alleen maar eindigen met de vraag of jullie voor me willen duimen dat het goedgaat en de hoop dat jullie binnenkort allemaal zwanger zijn (daar duim ik voor!)

Liefs, el.

Hoi El,

Wat goed zeg, van harte gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van, en ik hoop van harte voor je dat alles goed zal gaan. Het wordt jullie heel erg gegund.

Liefs van Anna

Hoi El,

Wat ben ik blij voor jullie!! Dit is weer goed nieuws he, spannend vind je niet?

Laten we hopen dat alles goed mag gaan ik ga in iedergeval voor (ons) duimen!

Ik hoop dat je je niet te druk gaat maken, soms komt die angst even terug op sommige momenten. Ik hoop dat je ondanks die angst toch lekker kunt genieten.

Gefeliciteerd!!!!

Liefs Bibi

Heeee El!!!!

Maar dat is fantastisch meid!!
Wat een goed nieuws zo tegen het einde van het jaar!
Natuurlijk ga ik voor je duimen dat alles goed gaat!
Geniet ervan!

Liefs, Monique2

He El,
Onwijs gaaf. Gefeliciteerd.. Ik duim m'n vingers kapot voor je hihihi.
Bedankt voor de tip. Ik ben net naar de site gegaan en heb gelijk zwangerschapstesten bestel. Er staan ook testen op die je voor je menstruatiedatum al kan gebruiken....

Een heel gaaf 2005 toegewenst...
liefs
miranda

Hoi lieve El,

Ik had natuurlijk al wat voorkennis ;-) maar nu ik het weer zo lees, ben ik weer helemaal blij voor je. Ik denk zo ontzettend veel aan je en ik vind het ook zo geweldig voor jou en Guido! Ik ga hard mijn best doen om je te kunnen volgen meis.

Geniet ervan lieverd!

X F.

Terug
Bovenaan