jaaaa

hoi hoi allemaal ik lees al een tijd mij op dit form ik heb in mei een curetage gehad.
en nu 2 mnd later ben ik weer zwanger heerlijk en toch blijft de onzekerheid. heb pas 30 augustus een afspraak bij de gyn. maar we blijven positief.

Hoi Hoi.

Wat een goed nieuws, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Logisch dat je onzeker bent na je miskraam in mei.
Spannende tijd hoor voor je.
Maar probeer er ook van te genieten he!
Laat je weten hoe het verder gaat met je en hoe je eerste afspraak is geweest??

Gr. Ccor.

Hi
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik wens je en hele fijne en gezonde zwanderschap toe.
Logisch dat je onzeker bent nu in deze spannende tijd net na je miskraam.
Probeer er  toch zoveel mogelijk van te genieten!!!!
liefs nimfje

ik had het ook niet zo snel verwacht. we hebben al 1 van 4. en sinds dat ik toen bavallen ben heb ik geen pil meer aan geraakt. na 3 jaar ben ik naar de huisarts gegaan om dat het niet lukte uit alle onder zoeken kwam niks uit alles was goed zo wel bij mij als bij me man. we werden naar huis gestuurrd met kijk het nog ff een jaar aan geen maand later stond weer op de stoep was zwanger op de echo toen was wel wat te zien maar niet veel moest met 10 dagen terug komen en wat ik al vermoeden nee hoor nog geen harte te zien of te   zien ben toen een week later gecurieteerd. en had echt zo iets als het nu maar weer niet zo lang gaat duren. maar tot mijn groote verbaazing had het echt niet verwacht toch weer zwanger. maar ik ben een positief mens en ga er vanuit dat het deze keer wel goed gaat.

ik hoop voor iedereen dat zei ook weer snel zwanger zullen zijn.

Goed zeg, gefeliciteerd hoor!! En tja na een miskraam is het altijd erg spannend, de onbezorgdheid is er wel af!! Succes 30 augustus en we horen wel hoe het is gegaan.

lieve fran

weet hoe je je voelt maar geniet ervan.
Je bent ZWANGER!!!!
Laat je het weten wat je hoort 30 aug
Ben nu zelf pas 5 weken en wil eigenlijk wachten tot de 12 weken voor een echo
omdat het de vorige keer mis ging met 9 weken maar nu wel meer vertrouwen inmijn lijf

Liefs Daniell (5wk)

Terug
Bovenaan