jaaaa

Au, das minder. Hopelijk gaat het snel over. Hoe gaat het verder met Joaz?
Ik ben nu 39 weken en ik ben het zooooo zat. Nog steeds iedere ochtend overgeven, vanaf laat in de middag tot de volgende ochtend veel maagzuur, veel last van mijn bekken en veel (soms pijnlijke) harde buiken. Zucht, ik kan niet wachten om ons mannetje straks in mijn armen te houden.
Liefs Wendy

Ik begrijp je "JAAAAA" helemaal, al zou ik het misschien zo hebben verwoord: "AAAAAH" ;-) Ik heb bij 2 van de 3 spruw gehad, wat een vergelijkbare pijn geeft en dat is echt niet grappig. Huilend de eerste teugen doorstaan, pfffffff.... Meid, wens je heel veel sterkte en hoop dat je hier gauw doorheen bent!

Hier gaat alles nog rustig..... Al moet ik wel zeggen dat ik sinds gister weer meer last heb van mijn heupen en de harde buiken blijven ook gewoon komen. Ik hoop dat het niet lang meer duurt, maar voel me op zich nog wel zo goed dat ik het absoluut kan hebben als we nog even moeten wachten, gelukkig maar.... Zoals ik al eerder heb gezegd: GEDULD!!!!!

He vervelend meisie, succes!! En verder wel genieten he!!!

Hier 40w4d en helemaal klaar met wachten, heb al heel veel slijm verloren en s nachts veel harde buiken, en als extra kadootje het karpaal tunnelsyndroom in mijn linker hand. Laat ons kleine meisje maar komen.

Oooh wat hebben jullie allemaal vervelende kwalen zeg. Ben stieken wel heel blij nu dat Joaz zo vlot kwam.

Kan mij goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Je doet het wel ergens voor, maar het wordt wel zwaar als je moet overgeven, maagzuur hebt, je handen raar doen, en allemaal van die vervelende dingen meer. Heel veel sterkte meiden, zet m op!

Wij genieten hier met volle teugen van onze kids. Ze zijn heel lief voor Joaz en Joaz is een heel rustig en tevreden mannetje. HIj vind alles wel best, lekker in de draagdoe als ik de oudste naar school breng, lekker in zijn bedje beneden en nu ligt hij naast mij om zich heen te kijken... Heerlijk.

Succes dames!

Terug
Bovenaan