Jaaaaa gevonden

Hoi meiden,

Ik ben zo blij!! Heb eindelijk een winterjas voor onze meid gevonden.
Tjonge wat was dat een hel zeg. Overal hebben ze wel jassen, maar ze waren of te groot of te klein. En ja had ik er dan eindelijk eentje in haar maat dan had die jas van die afschuwelijke kleuren die haar dus niet staan.
Vanmorgen dus maar even naar duitsland gereden. Is hier niet zo ver vandaan, want we wonen aan de grens. En daar heb ik me toch een leuke jas gekocht. Ook nog een bijpassende sjaal erbij en klaar is mevrouw voor de winter.
Het koste bij elkaar iets van 60 euro maarja. Hier waren ze nog veel duurder. En nu heb er tenminste iets leuks voor.

Ik moest het gewoon even kwijt.

Groetjes Anne

Heb een hele leuke winterjas gezien voor Daniel, er zit alleen een hele dikke maar aan......

Hij is 80 euro van esprit, en vind het toch eigelijk een beetje te duur.
Als we zaterdag nergens kunnen slagen ga ik er nog over na denken.

Veel plezier van de winter, en idd heel jammer dat er geen foto's geplaatst kunne worden....
ze moeten toch maar eens heel hard gaan werken aan dat nieuwe forum, hihi

Liefs Marina

Wij hebben ook (weer) winterjassen van de c&a. Die bevallen prima. Emma heeft twee jaar met haar vorige jas gedaan. Vaak hebben ze ook een 3 in 1 systeem, waarbij je de binnenjas er uit kan halen. Dan is het een jas voor de herfst. Die jassen zijn dan ongeveer 35 euro. Maat 98 was haar vorige jas.

HAHAHA Reisa
Ik heb voor Shanice ook al maat 98 van jas en trouwens van shirt ook. Ik haal ze bij de H&M de shirts en de jas van de keer ook maar daar hebben ze combimaat 86/92 en die vind ik zo kort vallen dus maar een maatje groter en dat is 98 en daar kan ze ook nog wel een beetje in groeien.Voor Milton heb ik maatje 128 van jas die komt van we en broek maat 116 want 110 is tekort voor hem maar 116 is in de taille nog best wel ruim. Van shirts 122 kan hij nog een beetje in groeien. Die kinderen van mij zijn gewoon groot. Milton heeft de bouw van iemand die 5 is. Ja Marina bij de we hebben ze stoere jongensjassen voor een leuke prijs. 35 euro

Terug
Bovenaan