jaaaaa mag bij de huisarts komen!!

A

Anoniem

Guest
HE HE eindelijk mag ik langskomen volgende week!!
nog steeds niet ong na dik 60 dagen vandaag maar weer gebeld hoe lang ik nu nog moet afwachten..
woensdag om half 9 krijg ik een vaginaal onderzoek en ws een bloedtest!

iemand een ervaring met vaginaal onderzoek??heb ik nog nooit gehad......

wat ben ik blij dat ik eindelijk mag komen!!nu lekker weekend!!!!!!!!

liefs petra

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel veel succes wensen!

X

succes...blij voor je dat er nu in ieder geval schot in zit en dat je mag langs komen...in ieder geval een stapje verder...

Hey meid,

fijn om te lezen dat je eindelijk mag komen... ik ben alleen bekend met onderzoeken door de gyn. Kreeg toen een inwendige echo ( een soort dildo met een cameraatje...hahah) en een uitstrijkje plus bloedonderzoek.

Succes, hopelijk vinden ze een positieve oorzaak!!

Kussies Laurie

Wat fijn zeg, eindelijk actie!
Ik denk dat je dan een uitstirjkje krijgt, zou dat kunnen? Ik denk dat de huisarts verder niet zoveel mag doen op dat gebied.
Succes meid!

YES!!!!!! Het zou tijd worden!!!! Nu de dagen aftellen naar woensdag!! Ik weet ook niet wat ze gaan doen. Misschien met een eendebekje en dan kijken of ze misschien iets zien zitten? Heb geen idee hoor, dus zeg maarzo wat.

Hopen dat er eindelijk duidelijkheid komt!!!!
Liefs ciomama

fijn dat je eindelijk serieus wordt genomen, dat werd wel eens tijd zeg.
als je bij de huisarts moet zijn, denk ik niet dat je een echo krijgt. er zijn maar heel weinig huisarsten die dat zelf doen.
het meest waarschijnlijke is dat hij je vagina bekijkt en de ingang van je baarmoeder. je moet dan met je benen in de beugels liggen en dan maakt hij je vagina ruimer dmv een eendenbek (ijzeren apparaatje dat je vagina openduwt) niet een super fijn gevoel, maar als je probeert je zoveel mogelijk te ontspannen valt het wel mee. misschien neemt hij ook meteen een uitstijkje, dat is eigenlijk zo gebeurt, voelt alleen een beetje vreemd.

succes woensdag en we lezen het wel

Terug
Bovenaan