JAAAAA RIK ROLT VAN RUG NAAR BUIK!!

A

Anoniem

Guest
Zo schattig!!

Dus van de week heeft EN een tandje EN hij kan rollen (naja bijna helemaal, maar in ieder geval van rug naar buik)!

XX Saskia
mv Rik 04/07/07

hey saskia,leuk he die mijlpalen!wat mooi om te zien he als ze zo bezig zijn..
ons meiske rolt nu ook van buik na rug en andersom en ze vindt het prachtig!!
nu ik hier toch aan het schrijven ben...zit jij soms ook op de juli07hyves?
nou geniet van je kereltje!!doeiii

Hoi Saskia,

Super joh!! Daarom was hij natuurlijk ziek! Al zijn energie ging op aan het voorbereiden van zijn nieuwe kunstje!

X Maris

Gaaf he, al die nieuwe dingen, Birgit is 2 dagen ouder (02/07/07) en kon na de kerst ook ineens heel soepel naar de buik rollen (anders om al met 4 mnd maar doet ze nog amper) en er is nu elke week wel wat! Ze naar de vogels buiten, volgt alles om zicht heen, afgelopen maandag kwam haar tandje door, de laatste dagen kan ze zonder hulp even blijven zitten, als je haar handjes pakt trekt ze zich omhoog!!
Ze brabbelt ook meer en hapjes eten gaat met de dag beter... Kruipen gaat nog niet helemaal in de organieke richting en soepel maar dat duurt ook niet zo lang meer denk ik!

Het is echt zo leuk om allemaal te zien, mijn vriend is 6 weken weg, hij weet niet wat hij ziet half februari!

We morgen allemaal trots zijn op die baby's van ons :)

Sorry drukke dag gehad... je moet even door de tikfouten heenlezen, dan snap je het wel

Hoi Rik,

rollen is leuk he. Dat doe ik ook graag. Maar nu heb ik het kruipen achteruit door en begin naar voren te tijgeren en dat vind ik nog veel leuker. Maar daar kom je vanzelf wel achter. Zo kan ik toch een (tot nu toe nog niet geslaagde) poging doen om de kat te vangen. Alleen blijft ze nooit zo lang op me wachten.

Groetjes van Stijn

Hoi,

Hidde  kan ook rollen van rug naar buik. Echter dan blijft z'n arm onder m'n lichaam steken....dan wordt z'n hoofd top zwaar en valt naar beneden en dan steken z'n benen de lucht in.
Even oefenen nog dus.

Wel leuk dat het bij Rik goed gaat!!

Groetjes Lynn

Hoi Rik,

Wat kunnen onze mama's toch trots op ons zijn hè! Maar het is ook wel knap hoor.
Ik vind het ook geweldig om te doen. Je moet je mama eens vragen om je op de grond te leggen, dan heb je heel veel ruimte om te rollen. Da's echt leuk!
Ben je trouwens al weer helemaal beter?

Groetjes, Bas

PS: Je moet me eens vertellen hoe je dat met die tand voor elkaar hebt gekregen. Ik kwijl me suf en kauw op álles, maar nog steeds geen tanden.

Terug
Bovenaan