JAAAAA!!!!!! ZE DOET HET!!!!!

A

Anoniem

Guest
WAAAHHHHHH was ik he-le-maal vergeten hier neer te zetten...schandalig... ben "echt" een ontaarde moeder!!!
Maar B'Elanna heeft vanavond met naar bed brengen EIN-DE-LIJK gezwaaid!!!!
Joehoeeeeeee!!!!!!! jullie weten half niet hoe trots ik ben!!

Tja, ze is wel snel met alles... maar hier heb ik zóóóó op zitten wachten.. hahaha
Ze doet gewoon alles in omgekeerde volgorde, klein eigenwijsje
Hééééérlijk dat kind!! *SMELT*

Groetjes Debby mv B'Elanna

wowww wat goed zeg! kan me voorstellen dat je trots bent, en dan idd overal zo snel mee, en dat zwaaien ho maar, grappig hoor!!

groetjes susanne

Leuk he, als ze echt mee gaan doen, die momenten mogen er vaker zijn. groetjes Wendy

Hoi!!
Nou ja... echt meedoen.... ze schoot eigenlijk iedereen voorbij, maar de dingen die "normaal" eerst aan bod komen vond ze niet interesant... hahahaah

Geeft niet, ze gaat toch quantum-fysica technologie studeren

Jaaahhhh! Goed zo!
( Eindelijk iets wat Chloë 'al lang' doet.)
Sil

Hey wat ontzettend gaaf....echt een smelt-moment!
Dus je kon B Elanna wel op vreten zeker?

Maaruh hier nog een eigenwijzerd hoor....mevrouw staat al zelf en trekt zich echt overal aan op...deurkozijnen, voetenbankje, planten, boxen van stereo echt alles...maar zitten ho maar...dat vertikt ze gewoon!
Ze heeft geen geduld om te zitten...net als haar moeder denk ik!

Groetjes Linda

Hé super zeg!! Ja, dan smelt echt helemaal hë? Ik meende dat Emre ook gezwaaid heeft, maar het is bij hem bij die ene avond gebleven . Geniet ervan!

groetjes
Mie

Owwww Mie wat jammer!!!!
Ik hoop dat het van B'Elanna géén 1malige aktie was, maar ja.... da's nog afwachten!
Iig heb ik die in the pocket!
D'r net voor d'r tukkie deed ze het ook niet, maar "normaal" doen we het uitgebreide gedag zeggen ook alleen maar s'avonds... dus ik gooi het er daar maar op

Terug
Bovenaan