Na de controle bij de gyn afgelopen donderdag werd besloten dat ik meteen moest blijven omdat de hartslag van de kleine niet goed reageerde op mijn harde buiken. Na 2 keer gel ingebracht te hebben gehad begonnen de weeën en konden ze mn vliezen breken. Daarna heb ik een ruggeprik gekregen en om half 12 's avonds had ik volledige ontsluiting, na het uitwerken van de ruggeprik mocht ik gaan persen en niet veel later is onze dochter Pien geboren... een flinke meid van 56 cm en bijna 9 pond (4435)
Ze is een heerlijk rustig meisje en langzaam aan beginnen we te wennen aan ons drukke gezinnetje.
Haar grote broer van 4,5 vind het allemaal heel prachtig en is super lief. Wel is ie ons lekker aan het uit testen en kijken hoe ver ie af en toe kan gaan. Nu een beetje uitrusten en bijkomen van alles...
Ze is een heerlijk rustig meisje en langzaam aan beginnen we te wennen aan ons drukke gezinnetje.
Haar grote broer van 4,5 vind het allemaal heel prachtig en is super lief. Wel is ie ons lekker aan het uit testen en kijken hoe ver ie af en toe kan gaan. Nu een beetje uitrusten en bijkomen van alles...