JAAAAA

Jaaaaa.... jorn loopt nu de hele kamer door los!!! gister zou hij vanaf de bank naar mij lopen en ik schoof steeds meer naar achter en zo liep hij los door het hele huis. en vandaag deed hij het helemaal zelf! tot aan het raam. inclusief bochten hahhaa :D

ik ben zo trots!

Ow wat goed Ethan gaat nog altijd niet vanmiddag wou hij overlopen van me been naar de tv meubel maar hij kon er niet bij met zijn had en je zag hem twijfelen maar ging er toch maar voor door de knieen

Wat goed! Die mini van mij presteerde het vanmiddag ook om een pas of 6,7 te zetten. Het ging hem te langzaam, kruipen naar de krantenbak ging sneller. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij hier de kamer rondrent. Ik moet zeggen dat ik het toch wel makkelijker zou vinden nu. hahaaahah. Het klimmen is hier inmiddels ook begonnen. Box maar weer verzet, want meneer was bezig via de salontafel de box uit te klimmen.

Wat goed zeg!!
Er zitten toch wel hele snelle kindjes tussen hier ;-p
Hier wordt sinds een dag of 3 ook gelopen in kleine stukjes 1,5-2meter, dus zal vast niet lang meer duren!
Het ziet er super schattig uit natuurlijk, maar ik vind het wel erg snel gaan... haar broers liepen met 13mnd-15mnd-16mnd, maar ja ik kan haar toch niet tegenhouden,,hihi

Terug
Bovenaan