Jaaaaa

Ik ben zwanger, nou klinkt dit heel mooi en dat is het ook, al ligt het bij mij erug gecompliceerd.
Ik heb een translocatie van mijn chromosomen, een heel ingewikkeld iets, waar we achter zijn gekomen omdat ik zo vaak een mk heb gehad.
Gelukkig zijn wij al gezegend met twee gezonde kids, een meisje en een jongen, nu 5 en 6.
Het leek ons leuk om voor een derde te gaan en toen kwamen de mk-en..toch besloten om het te laten onderzoeken en dit kwam eruit.
Voorzover ik het snap...we moeten net geluk hebben dat er een eitje voorbij zwemt met het goede chromosomen patroon...
Ik ben nu volgens mijn berekening 6.1...gisteren pas getest...ik dacht met dag 28 ongi te zijn...dit bleek achteraf een innesteling te zijn...
Twee dagen geleden erug beroerd en gisteren wat last van mijn onderrug en buik...het zal toch niet...en ja hoor getest en een dikke vette streep!
Morgen ga ik de gyn bellen voor een echo..het is weer een spannende tijd!
Voor jullie allen, gefeliciteerd! En laten we hopen op een fijne zwangerschap!
Xx

Hey Silvy, klopt...ben ook nog op het nov forum geweest..gaat steeds mis...heb een translocatie van mijn chromosomen..hopen dat nu eindelijk een goed eitje voorbij is gezwommen..hahaha
Jij heb al een kindje las ik ergens?
Gaat het goed?

Terug
Bovenaan