jaaaaaa, ben eindelijk ongesteld!!!!

A

Anoniem

Guest
Nooit gedacht hier nog eens blij mee te zijn, maar ik ben dus na 8 weken eindelijk ongesteld geworden.....
Nu ga ik direct wel verder hopen dat het voorlopig de laatste keer is (vast een man die het hele gebeuren heeft bedacht) want de buikpijn begint al aardig sterker te worden.

M'n vriend is net naar de winkel voor wat boodschapjes en ik heb chocolade in blokletters toegevoegd aan het lijstje, want een kop thee en veeeeeel chocolade gaan vanavond hun werk voor mij doen: voel me er bij voorbaat al een stuk beter door.

Groetjes,
Marije

p.s. Doortje: heb je net een nieuwe lijst gemaakt komt het hier toch nog los...Zou je op de volgende lijst bij mij 17 mei als NOD in willen vullen en dan ronde 3?! Alvast bedankt.

Hey Marije,

Je bent in ieder geval van die onzekerheid af.
Op naar de volgende ronde  ik  voor je!!!

Liefs,
Sting

Dat duurde lang he?
Ik heb je verhalen gevolgd op dit forum.
Maar inderdaad je bent nu van die onzekerheid af!
Op naar het volgende klusplezier.
En geniet van je chocolade, heb je verdient!
Liefs Steef

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS EINDELIJK....   GEFELICITEERD HAHA !!!!!

Ja hier ga ik je mee feliciteren hoor, want ik weet hoe onzeker het je maakt en dat je je maar af vraagt, waarom komt het nu gewoon niet !! Negatieve testen en maar niet ongie worden ...... pffffffff

Maar gelukkig voor je is het nu dan eindelijk gekomen. Je hebt mij het ongi-virus net al via msn toegestuurd , dus wie weet slaat het "rode geluk" ook eens een keer bij mij toe (nu al 9 weken geleden).

Nou, Marije ik hoop dat het nu een regelmatige cyclus wordt en hopelijk ook de laatste gelijk .

Groetjes Ellen  

Ha Marije,

Lekker hoor, eindelijk van die onzekerheid af!
Nu weet je weer dat het goed is( je lichaam goed werkt), morgen mag die duivels weer stoppen, en snel weer op naar de volgende geluks ronde! Succes,
Groetjes J

Ben blij dat je je nu weet waar je staat en verder kan met klussen. Geniet ervan. Grtjs natje

he he is hij bij jouw eindelijk uit het doosje
Wat een lelijkerd he !
Eindelijk kun je weer verder klussen, met hopenlijk snel resultaat.
Veel suc6 in je nieuwe ronde.
Veel liefs Doortje

Ha Marij,

Nooit gedacht dat ik nog iemand zou feliciteren hier die ongesteld is geworden.
Maar bij deze!   Gelukkig dat je eindelijk van die onzekerheid af bent, lijkt me echt doodvermoeiend!
Op naar de volgende klus ronde!
Zet 'm op!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan