jaaaaaa,ze loopt nu aan de hand!!!maar.....

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
ons meiske zet sinds zaterdag dr 1e stapjes aan de hand!!!
we waren op visite en iemand pakte dr onder armpjes en om dan zo vooruit te stappen..ik zei dat doet ze nog niet..en k had t nog niet gezegd en..ja hoor..stap stap stap..

maar nou heb ik een vraagje..ze draagt nu altijd van die kleine allstargympies maar k vraag me af of die nu op dit moment wel voldoen..
ik weet wel dat je pas met echte schoentjes moet beginnen als ze een tijdje echt zelf lopen..maar ik merk dat ze soms dr r-voetje een beetje schuins zet,door misschien niet voldoende steun.?
(op blote voetjes doet ze dat niet)

iemand een idee?en wat hebben jullie dreumessen aan?
bedankt en groetjes

Hoi Joybink,

Volgens mij is het nu het allerbest om ze op blote voeten te laten lopen. Wij hebben ook van die zootjes voor Marissa, die sluiten heel goed aan. Ze heeft ook gympen met zachte zool van LaCoste en Adidas maar die krijgt ze niet aan als ze rond stapt. Die zijn echt voor in de wagen of op de fiets als het te koud is voor haar voetjes. ik ben toevallig vorige week een schoenwinkel ingelopen en die meneer zei nog tegen me dat kinderen 6 weken echt goed los moeten kunnen lopen voordat ze hun eerste schoentjes met harde zool mogen.

groetjes Linda

Echte schoenen hoef je pas gaan te kopen op het moment dat je kindje meer dan 6 passen los kan lopen (of ongeveer 6 weken zelfstandig loopt).
Tot die tijd voldoen gewone slofjes oid, als het maar een zachte zool heeft uitstekend. Het beste is om je kindje gewoon op blote voeten of met anti-slipsokken aan te laten lopen. Tenen hebben nog een grijpfunctie, om meer houvast te krijgen op   de ondergrond.

Liefs Saskia

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Birgit stapt eigenlijk de hele zomer al rond, eerst overal langs en achter haar loopwagen, maar nu sinds een week of 3 goed los, en nu echt helemaal. Afgelopen zaterdag heeft ze van oma haar eerste echt loopschoentje gehad! Van die mooie zilveren met bloempjes aan de zijkant en veters. Het is even wennen, want haar voetjes zijn nu ook zwaarder! (en ze is ook zo klein, net boven de 70 cm..)

Ik zou echt even wachten hoor, Birgit heeft alleen maar op haar blote voeten gestapt en op haar slofjes.  En ik had van die schattige havaianna's gekocht: nou dat is echt niks hoor!

We zijn naar House of shoes geweest, en daar hebben ze de voetjes opgemeten en goed gekeken of het goed zat en geschikt was voor haar. Het ziet er echt leuk uit!!

Gewoon nog even wachten dus en tegen de tijd dat ze idd meer loopt even goed laten informeren!

Veel kijkplezier!
Evelien

heey meiden,
ik weet dat ik nu nog geen echte schoentjes moet gaan kopen maar wat mijn vraag ook was;   is dat wat jullie koters in tussen tijd droegen...
in ieder geval al bedankt voor de reakties!!

Hoi Joybink.

Volgens mij had ik je vraag wel goed begrepen maar Marissa draagt dus zootjes en het meest van de tijd blote voeten.

groetjes Linda

Hoi hoi,

Jennifer loopt thuis op blote voeten.
En 2 weken terug van Olefante (van oma) schattige open rose schoentjes. Wel een hoog schoentje... Ze loopt er nog niet heel makkelijk op.. hihi wel grappig gezicht!!

gr. Ilone

Mijn zoontje loopt nu bijna een maand los. Thuis loopt hij op blote voeten. Als we naar buiten gaan heb ik shoesme schoentjes. Dit zijn leren schoentjes, met een zachte leren zool. Ze zien er uit als normale schoentjes. Ook buiten kan hij hier prima op lopen, de zooltjes zijn namelijk behoorlijk stevig.

Terug
Bovenaan