JAAAAAA ZWANGER!!!

Hoi meiden,

Vanmorgen eerst weer een van predictor gedaan. Weer heel vaag positief!
Daarna gelijk naar de winkel gegaan om een digitale van clearblue te halen!
En ja hoor een plus! Dus eindelijk na een half jaar klussen mag het nu eindelijk
zo ver zijn, wie had dat gedacht, we gaan met zn 3en trouwen!

Zelf kan ik het nog niet helemaal geloven. Ik heb een vrij onregelmatige cycles
dus mijn nod stond niet echt vast op 1 dag. Wel had ik precies vandaag 2 weken
geleden een positieve ovulatie test, dus neem aan dat mijn nod vandaag of morgen
was! Heb nog steeds het idee dat morgen de duivels komen, hoe bedoel je onzeker!

Allemaal onwijs bedankt voor jullie steun! Ik kom hier zeker nog vaak ff kijken maar
niet meer iedere dag ik ga nu ff een beetje rustig aan doen! Veel liefs isa

20 jaar, 1e kindje, ronde 6

GEFELICITEERD!
IK HAD VANOCHTEND NET OP EEN VORIG BERICHTJE VAN JE GEREAGEERD! MOCHT JE NOG TIJD VINDEN ZOU JE DIE DAN NOG WILLEN LEZEN EN ANTWOORDEN.
ZOU IK ERG LEUK VINDEN.
GENIET ERVAN ZWANGERE!
LIEFS BIATE

Gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie nu met z'n drietjes kunnen trouwen! Hebben wij ook gedaan, ik was toen 6 maanden zwanger, en het maakte het allemaal nog een stukje specialer! Geniet ervan, en suc6 met je zwangerschap!

Groetjes Rianne

ronde 3, 22 jaar, tweede kindje

GAAAAAFFFF!!!! Wat een leuk nieuws. Maar ik hed het eigenlijk al een beetje verwacht na je berichtje van gisteren. Van harte! En wat zullen jullie een leuke huwelijksdag hebben. Houden jullie het geheim? In ieder geval een fijne zwangerschap en een mooie trouwdag!

Groetjes, Kat

O Wauw te gek

Je wens is uit gekomen om met z'n drieen trouwen

Ik weet al wat ik vraag als huwelijks cadeau hahaha

EEN ZWANGERSCHAPSTEST!!!!!!

geniet van dat wonder in je buik en een hele fijne huwelijksdag toegewenst

Veel liefs Siek

GEWELDIG JOH!

Van harte gefeliciteerd. Hier is nog geen ongi te bekennen, verwacht het wel er is niets anders aan mijn lichaam te bekennen.
Echt hartstikke leuk dat jullie nu met z'n drietjes gaan trouwen. Geniet ervan!

Liefs,
Linny

Terug
Bovenaan