JAAAAAA!!

Ik ben ook ZWANGER!! Afgelopen dagen al lichte tweede streepjes en vanmorgen een digitale test gedaan, en daar kwam binnen 1 minuut ZWANGER te staan. Jippie!!!!!!!!!!!!!!
Ik mag me dus ook aansluiten bij de mama mei-club. Ik ben echt zó blij! We zaten inmiddels in ronde 8, en had deze maand weinig hoop, maar nu toch gelukt! Uitgerekende datum is 10 mei 2012.
Ik vind het erg gezellig dat ik met jullie mee kan kletsen! Liefs Chantal

hoi Chantalle,

Welkom bij de mei mama's
Hartelijk gefeliciteerd met je zwngerschap.

hoe voel je je,niet misselijk of andere kwaaltjes.

Als ik goed tel ben in ook rond de 10 uitgerekend,maar is altijd lastig ik ben vergeten te noteren wanneer ik de laatste keer gemenstrueerd heb.dom dom!!
Ik ben erg moe de laatste tijd verder gaat het nog met de kwaaltjes.

geniet ervan!

Hoi Rian-Sanne,
Dank je! Ik heb helemaal geen kwaaltjes, kan het ook eigenlijk niet geloven dat ik zwanger ben, zo onwerkelijk! Ik ben wel erg moe, maar dat komt denk ik doordat ik de afgelopen dagen heel weinig geslapen heb, hihi. Zo spannend! Ik heb via babybytes een uitgebreide berekening gemaakt, en denk dat het wel redelijk klopt. Ach, het maakt niet uit toch? Zolang het rond mei gezond ter wereld komt..

gefeliciteerd ben blij dat je eindelijk overtuigd bent ik heb zelf vandaag ook nog voor de zekerheid een test gedaan nog geen 30 second kwam er meteen een kruis was zo blij moest ik gewoon nog even doen als bevesteging

@ Silvy: Gefeliciteerd!!Ik moest dit ook echt doen hoor, zonder digitale test geloofde ik het gewoon echt niet. Zo onwerkelijk nog.. Maar echt fantastisch, ik ben helemaal in de wolken. Liefs Chantal

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben net zwanger van de 2e, ben uitgerekend op 9 mei. en heb al een dochtertje van 2,5 jaar.
Ik mag dit keer niet klagen, niet ziek, alleen moe en emotioneel. bij me dochtertje was ik eerste 4 maanden de hele dag door ziek

fijne zwangerschap allemaal

Terug
Bovenaan