JAAAAAA!!

Eindelijk! De test gaf 2-3 weken aan. Dus het is echt!!

WOEHOE!

Meiden. Heel veel thanx voor jullie steunen, jullie volgen snel!

Blijf jullie natuurlijk volgen! Voor jullie wat gelukssterretjes!

liefs Daisy

Lieve Daisy,

Van harte gefeliciteerd meid, wat vind ik dit fijn voor je.
Ik zei het je al hé ik hou de site openstaan vanochtend.
Eindelijk word het beloond, heel heel veel geluk met het kleine wondertje dat in je groeit.
Dikke kus xxx pxdt44

Ow meid!

Wat ben ik supper blij voor je!!!
Ik had het nog gedroomd dat ik zou zie staan 2-3 zwanger.... Ow meid wat geweldig voor jullie!!!!

Geniet van je zwangerschap!!!!

Xxxx brenie

Van harte gefeliciteerd meid, wat heerlijk voor jullie!
Hoop dat je een voorpoedige zwangerschap zult hebben en je een mooi kindje in je armen mag sluiten! Geniet ook van je zwangerschap, voor je het weet is het alweer voorbij ;)
Lees hier ook nog regelmatig mee...Werd wel weer eens tijd voor goed nieuws hier....
Hopelijk volgen er snel meer!

Neem meteen ook maar de gelegenheid om de anderen hier nog een keer sterkte te wensen op de weg waar jullie zitten!!

Ik vind het zo fantastisch!! Ik heb het dit jaar ook zelf mogen ervaren om een positieve zwangerschapstest in handen te krijgen. Na ruim 3 jaar!!! Inmiddels zitten we op de helft van de zwangerschap met 2 geweldige wondertjes in mijn buik!

Geef de moed niet op, meiden! Volgens mijn gyn gebeurt het echt maar zelden dat het helemaal niet lukt. Het stomme is de onzekerheid, het niet weten wanneer je eindelijk aan de beurt bent. Maar het kan en het gebeurd!! Soms spontaan, soms met hulp.... En dan als het dan zover is... Wauw....

Ik hoop dat het verhaal van Daisy, mij en andere succesverhalen op dit forum jullie inspireerd om de positiviteit en hoop te vinden voor de toekomst.

Heel veel sterkte, succes en geluk!!

Liefs Anna

Bedankt meiden! Het begint heel langzaam tot ons door te dringen... Lamgzaam komt de grote roze wolk in zicht!

Sorry voor de late reactie, ik heb sinds zaterdagmiddag inlogproblemen gehad...

Voor jullie heel veel geluk en ik kom hier nog kijken!

liefs Daisy

Oh lieverd, wat een fantastisch nieuws!!! Ik lees nog steeds af en toe mee hier...wij genieten na 4 jaar elke dag volop van ons prachtige meisje..

Zo zie je maar, de aanhouder wint (meestal dan..)!

Geniet van dit mooie nieuws!!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan