JAAAAAAA!!! Liset12 ZWANGER!

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,

Misschien kennen jullie mij nog, van eventjes geleden. Ik was de ongeduldigste van allemaal volgens mij..haha! Liset. Nu na 4 ongeduldige maandjes ben ik ZWANGER!!!!! En het leuke is, deze maand was ik er voor het eerst niet mee bezig, ik werd gek van mezelf en besloot daarom na de vorige negatieve test lekker een paar kilo af te vallen en stortte me daar op. Geen forum bezoeken, geen blaadjes over zwanger zijn lezen NIETS!!! En juist doordat ik denk ik m'n gedachten ergens anders op focustte, is het nu gelukt!!! Of gewoon door moeder natuur, en vond zij het tijd..? Wat het ook geweest is, we zijn zooooooooooooooooooooooo blij!!!!!!!

Gisteren was ik 1 dag over tijd en had ik heel drukkende hoofdpijn had, ook achter mijn ogen.. Verder voelde ik me helemaal nog niet zo zwanger, maar had wel het gevoel dat ik moest testen. En nadat ik thuiskwam heb ik dat ook meteen gedaan. Expres wel een paar uurtjes m'n plas opgehouden , haha.
En na 3 minuten zag ik op de clearblue test verschijnen; ZWANGER - 1 -2. Dus het is nog heeeeeeeeeel pril en hoop dat ons kleine spruitje lekker blijft zitten.

Iedereen die nog niet zwanger is, heeeeeel veeel geluk!!! Ik gun het jullie allemaal ook zo ontzettend!

Veel liefs, Liset

he liset

van harte meid. nu kan het genieten beginnen.

groetjes kim

gefeliciteerd meid.

leuk voor je.nog 4dagen hopelijk ook zo´n test of toch geen nod.
gr marjan

Dank jullie wel lieve dames!
Toitoitoi voor allemaal!

Liset.

Terug
Bovenaan