JAAAAAAA ZWANGER!!!

Hoi hoi,

Al eerder schreef ik hier een bericht over een vage zwangerschapstest.
Vanmorgen weer getest met predictor en weer zo vaag! Gelijk naar de
winkel gegaan om een digitale van clearblue te halen en ga hoor die gaf
mij  de verlossende +! Kan het zelf nog totaal niet bevatten. We waren er
al een half jaar voor aan het oefenen maar als het dan opeens zover is, is
het toch wel ff schrikken! Maar ben super wel maar wel mega onzeker!
Voel verder niet echt iets! Was vanmorgen licht misselijk maar verder
voel ik me wel oke! Misschien komt het nog! Ik hoop nog lang met jullie
te mogen kletsen! Liefs isa.
 
Hoi Isa!

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Ik weet wat het is dat onzekere gevoel! Ik denk dat we dat allemaal wel hebben (gehad)!
Dat je nog niet zoveel voelt, geeft helemaal niets. Ik werd pas misselijk en echt moe zo rond de 5 en halve week. Dat sloeg er toen als een moker in! Nu ben in 9w3d en in de tussentijd heb ik dagen gehad dat ik het wel 'te houden' vond en dagen dat ik echt als een slak mezelf door de dag moest slepen. Dat ik niet wist hoe ik het einde van de middag zou moeten halen zonder te slapen (ken nie op het werk als ze nix weten hihi).

Dat gevoel dat je constant moet boeren en niet overgeven komt mij ook heel erg bekend voor. Ik boer bijna de hele dag door, maar heb nog maar 1 keer boven de pot hoeven te hangen. Op zich is het wel fijn hoor, dat je niet overal met je plastic zakje hoeft rond te lopen!

Nou meid, veel succes met je zwangerschap! Wanneer ben je dan uitgerekend eigenlijk. Ben je dan een Februari of een Maart 2006 moeder? Mij kun je vinden op het Januari 2006 forum!

Groetjes,

Janjos
 
Hoi Isa,
Super toch? Gefeliciteerd!!!

Ik ben nu bijna 30 weken zwanger van de derde en nog nooit een dag misselijk geweest. Het hoeft dus niet. Wel in het begin moe,moe, moe en zere borsten/tepels. Momenteel ook last van de warmte, dus rustig aan. Ik begin al een beetje met aftellen (helaas..)

Ik wens je een fijne zwangerschap, geniet ervan!

Groetjes, Hille
 
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Vandaag is officieel mn nod!
Vanmorgen weer een digitale test er tegen aan gegooid, en ja
natuurlijk weer een +! Ik kan het nog steeds niet geloven ik voel
me eigenlijk hardstikke goed, daarom kan ik het haast niet geloven.
Maar mn roze wolkje is wel degelijk is aantocht! Liefs isa.
 
Terug
Bovenaan