JAAAAAAA!!!!!!!

Vanmorgen getest en 2 streepjes!!!!
Ik ben zwanger!!
Het tweede streepje was wat lichter maar een streep is een streep hihi ben zooo blij!
Was gister een partij misselijk, pfff en aan eten moest ik niet denken en toen ik het rook, bleh!

Dus toen hadden we afgesproken dat ik vanmorgen zou testen, hele nacht slecht geslapen (ook van de misselijkheid en mijn vriend was de babykamer al aan het inrichten :)) en vanmorgen gestest.

Heb de hele weg naar mijn werk met een smile op mijn gezicht gezeten.

Vind het wel spannend, ga volgende week op wintersport maar ik doe rustig aan.

Ohh, meiden ik hoop dat jullie snel volgen (ik blijf wel hier hoor als jullie dat goed vinden).

Dikke knuffel en ik duim voor jullie!

x Po

Lieve Po,

Ik heb er kippevel van! Wat ongelooflijk goed zeg! Ik zei toch al dat het bij jou niet lang zou duren? Ik had al zo'n gevoel. Helemaal te gek!

Geniet ervan!!

X F.

Lieve Po,

Oh wat ben ik blij voor jullie, het kon ook bijna niet missen. Echt goed dat je zolang kon wachten met testen. Hoop zo dat het nu allemaal goed gaat. Hou je ons op de hoogte. En probeer er van te genieten. Echt een vruchtbare maand.
Echt super.
Liefs van Biate

Van harte hoor!!

Helemaal leuk zeg, als ik jou verhaal nog eens teruglees kon het ook bijna niet anders, he? Geweldig!

Meid, geniet ervan en hopelijk wil je hier nog even blijven zodat we nog mee kunnen genieten.

Gr. Ariane

Hoi PO

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!
Geweldig meid.
Wat voelt het goed he.....

Ik zit normaal op het forum als zwanger worden langer duurt maar lees vaak mee.
Dus ik hield je al in de gaten.
Ik weet sinds dinsdag ook dat ik zwanger ben dus pas 4weken hoor....
omdat ik ook nog niemand ken op het okt forum lijkt het me leuk om dan samen ervaringen uit te delen.
LIjkt he je leuk laat dan ff wat van je horen.
GR NIEM
PS: hoop dat de andere meiden ons snel volgen.

Hoi Po,
Great news!! Van harte gefeliciteerd! Had jij ook de clear blue-test? Bij mij was à ©Ãƒ ©n streepje ook minder duidelijk dan het andere, maar omdat het verticale streepje heel duidelijk was (terwijl alleen een liggend streepje niet-zwanger aangeeft) had ik geen twijfels. Ga je ook vragen om een echo rond de 7e week?
Groetjes, Esmeralda

Terug
Bovenaan