Jaaaaaaaa de tandjes zijn er

Eindelijk na een maand van slecht slapen lees iedere nach 3x wakker en overdag slecht slapen en eten, spuitluiers  zijn ze er dan eindelijk. Gister voelden ik een scherp puntje en vandaag zijn ze er doorgekomen. Het zijn er drie tegelijk !!!! twee onder en 1 boven. En mijn gevoel zegt dat nummer 4 er ook snel aan zal komen (rechts boven) Zou had hij helemaal niets zo heeft hij er drie nu. Zifjon is nu echt een groot ventje aan het worden.
Wij hebben weer even rust want hij slaapt meteen weer goed en het eten is ook geen probleem meer. Wel is hij nu ziek door mij want ik heb flink de griep en dat gaat niet zo lekker samen met de verzorging van een klein kind.

gr van mariska en Zifjon 8,5 maand

Fijn hé als ze er dan eindelijk door zijn.
Bij Yordi duurt het ook altijd zo lang dat ze er door komen.
Is is ook altijd bijna wel een maand bezig voordat ze er door zijn.
Yordi had met 5 maanden 2 tandjes tegelijk onderin en net met 8,5 maand heeft hij 3 tegelijk bovenin gekregen. Yordi werd daarna ook al weer verkouden en die snotterd en hoest er dus ook weer heel wat af.

Ze lijken dan meteen zo groot als ze de tandjes hebben vind ik.
Succes met de verder tandjes.

Liefs marielle en yordi( 16-1-08)

jeeeeeh :D

verschrikkelijk he, die nachten wakker. jij blij dat je er nu (voor eventjes) vanaf bent.
ook ik ben nu ongeveer al een maand bezig met nathalia in de nacht.
helemaal tegen mn principes in, beland ze dan elke nacht toch weer bij ons in bed.
maaaaaar.... ook wij hebben gisteren het puntje gesinaleerd :D:D:D
hihihi maar nu is er nog niks verder te zien.
hoop dat het bij nathalia, net als sifjon ook zo snel gaat en dat ze dan lekker weer de nacht doorslaapt :D:D:D
3 tandjes tegelijk, das veel zeg!
nou, ik hoop dat je deze nacht ook weer lekker mag genieten van je nachtrust hihi

groetjes, do

Terug
Bovenaan