Jaaaaaaaaa hij snapt het!!!

A

Anoniem

Guest
Wauw, ik dacht dat het nooit zou gebeuren, maar Stef snapt NEE! Hij luistert er ook echt naar! Hij kijkt, hoort nee, en loopt dan maar verder....ben zó blij en trots! Toch de goeie aanpak gekozen dus...haha

Snappen jullie pukkies dat allemaal al?
Liefs Annet

YaY!! go Stef! Knappe vent!.

Max snapt het wel, maar hij is er totaal niet van onder de indruk haha

Ajuus, ilja

goed zo stef

elise snapt het wel en gaat ook met der hoofd nee schudden of doet haar vingertje heen en weer maar eer echt naar luisteren nee dat niet

groetjes saskia

Lukas heeft het exact anderhalve week gesnapt. Maar dat kwam misschien omdat mama te lui was om van de bank af te komen toen hij het eenmaal door had, dan is het ook niet bedreigend meer he.

Dus nu ga ik weer netjes naar hem toe, zak door mijn knieeen, kijk hem aan en zeg duidelijk nee!

Annemieke

Hee goed joh...knap hoor van Stef en zijn ouders natuurlijk.
Sinds Tess kruipt moet alles uiteraard goed onderzocht worden...zoals een glazen windlicht op de vloer en de geluidsboxen enz....wij roepen nee als ze er niet aan mag komen en dan kijkt ze echt zo van...hee wat doen jullie nou,is dat weer iets nieuws??
Maar ze blijft er tot nu toe vanaf met die kleine vingertjes.

Succes allen,liefs Kitty en Tess

He Annet, geniet ervan zolang het duurt!!

Groetjes
Susan

Knap hoor Stef enne.... geniet ervan Annet voor je het weet gaat 'ie "nee" tegen je gebruiken. Ik ben twee en ik zeg .......... werkt voor de meeste kindjes zo hihihi...
Wel goed om te merken dat je de juiste aanpak hebt gekozen.
Linde snapt het wel maar handeld er nog niet naar, als ze iets wil gaan doen waarvan ze weet dat het niet mag kijkt ze me aan, schud en zegt "nee, nee" om het vervolgens toch te doen.  erg grappig maar af en toe..........

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan