jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
nou ik heb morgen de 21 ste mijn NOD en nu had ik zaterdag al getest(ik had drie van die goedkopere sensitest testen van internet)ik dacht laat ik het eens proberen en...........ZWANGER!!!!!! een heel licht streepje ik heb op zondag nog eens getest en het streepje was al wat donkerder.

ik kan het zelf nog niet echt geloven en het is natuurlijk nog heel pril,maar het is wel zwanger.

ik hoop dat het voor jullie ook gauw zover is.
groetjes jook
3wk en 5dg

gefeliciteerd!!!hardstikke leuk  meid.geniet er van!!!
groetjes kari

Gefeliciteerd!!!!
Wat leuk voor je!!!
Ben je dan een oktober of een november moeder???
Liefs Rene

he rene,
ik ben dan een november moeder,wel net hoor 1 november uitgerekend.
oh, en voor degene die ook tarwekiemkapcules slikken,ik ben net voor mijn eisprong ermee begonnen ik weet niet of het heeft gehoplen,maar het resultaat is er toch!
groetjes jook

Hoi Jook! GEFELICITEERD!!!! Te gek joh!
Zelf had/heb ik gisteren of vandaag mijn NOD, maar er is nog niks te bekennen. Wie weet sluit ik me bij je aan?????? Even vooruitlopend op de zaken.....ik zou dan nog wel in oktober zijn uitgerekend. Hoe kan het dan dat jij november-mama wordt? Mijn laatste ongi was 23 jan. en ik heb een cyclus van ca. 28 dagen. En jij???
Nou, geniet er in ieder geval van.
Liefs van Patricia

hoi patricia,
ik had het uit gerekend bij babybrabbel en ik had mijn laatste menstruatie op 26 januari en een cyclus van 27 dagen.
en iderdaad als ik die van jouw invul dan is het voor jou 30 oktober.
nou, ik hoop het voor je
maar goed ik zie het wel mijn dochtertje kwam ook 3 weken te vroeg
groetjes jook

Hoi Jook,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hartstikke leuk!
Nou lees ik dat jij ook al zwanger bent geworden na het slikken van de tarwekiemoliecapsules. Volgens mij is dat echt een wondermiddel?!
Na hoeveel rondes ben je zwanger geworden als ik vragen mag?

Ben er sinds vorige week mee begonnen, dus verwacht er heel wat van deze maand.
Weet alleen niet wanneer mijn eisprong is, omdat mijn cyclus de laatste x 35 dagen was ipv 28. Maar ja, dat wordt gewoon heel erg ons best doen....

Groetjes, Jetje
4e ronde, 2e kindje

hoi jetje,
voor mij was dit de derde ronde
veel succes ikvoor deze maand
groetjes jook

Terug
Bovenaan