jaaaaaaaaaa ze loopt!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vanavond was er een vriendinnetje van Marissa op bezoek met haar ouders. Ze is 4 dagen jonger dan Marissa dus 17 maanden maar ze liep nog niet. Ze stond stevig en liep overal langs maar durfde nog niet los te lopen. Ik was het zat en heb een pollepel gepakt. Ze liep wel aan de pollepel. Na 3 stappen liet ik los en ze liep zo verder. Ze heeft nog 10 minuten de kamer rond gelopen met de pollepel in haar hand. Daarna had ze door dat ze hem niet nodig had en ze liep zo het hele huis door. Dat heeft ze de hele avond nog gedaan. Ik kreeg net nog een smsje dat ze ook thuis doorwandelt. dus haar papa en mama helemaal trots

groetjes Linda

Hee hoi Linda!

goeie tip! Als Alice straks uit bed komt zal ik hier ook eens een pollepel pakken! Alice loopt namelijk ook nog niet en is nu toch al 18 maand.... en volgens mij kan ze het best maar durft ze gewoon nog niet.
Moest eigenlijk wel lachen toen ik de pollepel las.... dacht dat je haar ging opjagen.....oeps...

Groetjes Alberdien

hahaha wat een goed idee Linda!
Super dat het nu gelukt is en ik kan me voorstellen dat die andere ouders er ook blij mee zijn .

groetjes Tamar

Haha ik dacht ook al wat gaat ze met die pollepel doen...hihi goed gedaan Lin!!!!!

gr. Ilone

Hoi Linda,

Wat grappig zeg dat je haar zo aan het lopen hebt gekregen. Soms hebben ze dat zetje gewoon even nodig.
Ik had dat bij Sven ook, die liep ook al een maand of 2 overal langs af. Hij durfde ook gewoon niet. Op een gegeven moment was ik het ook zat en zette hem gewoon in de kamer en zei dat ie maar naar papa moest lopen. En wat denk je: hij liep gewoon aan! En dus ook meteen de halve kamer rond!
Die papa en mama zullen wel blij zijn met jou!

Groetjes,
Maike

Wat goed van haar zeg !!! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!!
Mijn dochtertje ging pas staan toen ze 17 maanden was.. best laat dus.
Maar uiteindelijk met ruim 20 maanden liep ze ook helemaal los.
Ik dacht dat ze het nooit zou doen !
En mijn zoontje liep pas met 18 maanden, dus ik vind het heel knap van je dochter hoor!
En kinderen gaan lopen wanneer ze er zelf aan toe zijn.
En dat je hebt gestimuleerd met die pollepel is helemaal super, toch dat laatste zetje!!!
En wat een lief gezicht hè, als die kleintjes lopen!!

Terug
Bovenaan