Jaaaaaaaaaa Zwanger !!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Het ongelofelijke is gebeurt... Het was de tweede keer al raak ! Daar had ik niet echt op gerekend. Afgelopen week had ik mijn NOD en de dag ervoor had ik een Tarotkaartje getrokken met de vraag hoe het met een eventuele zwangerschap stond en toen kreeg ik een kaart met een eicel en een spermacel erop (!!!) Er zitten zo'n 52 kaarten in een Tarot deck, dus ik dacht: toeval bestaat niet. Op de dag van mijn NOD heb ik meteen de test gedaan en die was hartstikke positief :)

Mijn vriend kon het eerst nog niet zo bevatten, maar nu hij mijn tweede test gezien heeft met twee overduidelijke blauwe strepen begint het wat meer door te dringen.
Ik verhuis nu dus naar het zwanger forum. Ons kindje is rond 1 maart uitgerekend.

Heel veel succes aan alle dames die nog aan het 'klussen' zijn, en vooral de dames waarbij het niet meteen is gelukt en die de medische molen ingaan. Al het goede komt naar degenen die wachten.

Liefs,
Mariska (Gruesome)

Hoi Mariska,

Wat onwijs gaaf zeg!! En dat na twee rondes; super!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Gauw naar het Maart forum!

Geniet ze!

Groetjes Anne

gefeliciteerd!!!!
en wat grappig van dat tarot kaartje ik geloof daar op zich ook wel in hoor, niet dat ik het vaak doe maar dit zou anders wel heeeel toevallig zijn!

liefs leetje

Terug
Bovenaan