jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Moet het toch echt effe kwijt....weet hoe pijnlijk 't is om als maar positieve zwangerschapstesten te horen......
Maar wil jullie ook allemaal 'n hart onder de riem steken......houd vol!!

Heb m'n derde ivf behandeling achter de rug, net  'n testje gedaan.....wist zeker dat hij negatief zou zijn........voel namelijk helemaal niets......
En ja hoor.........positief......

Ben zwanger.....ongelooflijk, maar toch echt waar.
Maar tegelijkertijd ook heeeeel erg bang.....

Hoop dat iedereen hier snel ook 'n positief berichtje kan plaatsen!

Liefs Anne

heey

gefeliciteerd wat goed zeg!!!!!!!!!!! En wat je zegt over niks voelen! ik voel ook helemaal niks!!!!!!!!!!!!! alleen beetje gevoelige borsten verder helemaal niks!!!!!!!

geniet ervan

kus

Hoi Anne,

ik vind het juist altijd fijn om te lezen dat er weer iemand zwanger is hoor!
Gefeliciteerd en geniet ervan!

Janu

Hoi Anne,

Meid wat geweldig zeg, helemaal niet pijnlijk hoor.
We zitten   hier allemaal met hetzelfde doel en als er dan weer iemand zwanger is vind ik het alleen maar super geweldig.
Meid gefeliciteerd hoor.
Ga er lekker van genieten, dat bange gevoel wordt vanzelf wel minder hoor. Het is logisch dat je dat dat nu nog hebt.
Dus meid 9 maanden lang heerlijk genieten van je groter wordende buik en dan dat kleine mensje in je armen, dat is zo geweldig !!!

Groetjes van Cindy

Lieve Anne,

Proficiat met jouw zwangerschap en welkom to babyworld.
Geniet ervan en wat een ontzettend mooi kado zeg.

liefs Bernice(15w+3d zwanger,augustus forum)

Hoi Anne,

Heerlijk toch, dat je nu eindelijk zwanger bent!

Ga er maar lekker van genieten (en hopelijk volgen we allemaal snel).

Groetjes Belle

Hoi Anne

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Altijd heel erg super geweldig nieuws!!
En wat zijn het er deze maand best veel zeg...
Meid...ga ervan genieten en natuurlijk ook heel veel geluk gewenst de komende maanden.
Dat je bang bent dat het nog misgaat, is logisch..dat had ik ook en dat zal iedereen wel hebben. Al helemaal omdat wij er allemaal al zoveel voor hebben  moeten doen.
Het zal vast goed gaan hoor...Probeer er gewoon van te genieten!

Liefs Linnepinnie (15 weken zwanger)

Ha Anne,

Wat een ontzettend leuk nieuws, helemaal te gek !! Ik geloof niet dat ik jou ken, maar ik heb ook een tijdje hier rondgehangen , maar zit nu sinds twee weken op het oktober forum. Ik denk dat het voor alle meiden hier inderdaad een hart onder de riem is, ik was in ieder geval altijd erg blij te lezen dat het weer iemand gelukt was ! Geniet ervan !!

Terug
Bovenaan