JAAAAAAAAAAA TEST POSITIEF!!!!!

hoi meiden

ik heb gister-middag getest. duurde wel 5 min voordat ik durfte te kijken maar ja hoor daar stonden 2 dikke strepen: IK BEN WEER ZWANGER!!!!    
ik ben in huilen uitgebarsten van geluk en ben er heel blij mee, ik heb de test ingepakt en aan mijn mannetje gegeven toen hij 's avonds thuiskwam. hij natuurlijk ook heel blij!!
Ik weet dat nu de spannenste weken aankomen en vooral rond de 8 a 9 weken. vorige keer kreeg ik met 8 weken en 3 dagen een bloeding en precies een week later de mk. maar we vertrouwen op de goede afloop en ik hou jullie op de hoogte

Hier komen voor jullie de glitters , vang ze en ik hoop dat het snel raak is bij jullie

liefs Danielle

Hoi Danielle.

Wat een super nieuws!!!!!
Hiep hoi, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Geniet er lekker van en ik duim voor je dat het deze keer goed blijft gaan!!
Verder vang ik wel even wat glitters van je en hoop ik dat ik gauw hetzelfde nieuws mag vertellen hier.
Hou ons op de hoogte verder.

Gr. Ccor.

Geveeeeeelicitaart!!!

Geniet er zeker van.
Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je zo weinig mogelijk zorgen te maken, ga een leuke bezigheid zoeken. Stress is niet goed voor jou, je manneke en de baby.

Ik vang wat glitters en hoop ze voor ik ga trouwen te innen.

Groetjes Shanaz

Hoi Danielle,

Gefeliciteerd!!!! Super dat je weer zwanger bent. Succes met het doorkomen van de komende "onzekere" periode. Probeer je zo weinig mogelijk druk te maken (hoop voor je dat dat een beetje lukt). En vooral: geniet ervan!

Ik heb ook wat glitters gevangen en hoop je snel achterna te komen, samen met alle andere meiden hier op het forum.

liefs,
Dion

Gefeliciteerd!!!! echt super dat je weer zwanger bent!!
veel sterkte  met  de komende "onzekere" weken.
probeer  er zo zoveel mogelijk van te  genieten!
ook ik wat glitters gevangen en hoop dat het werkt.
liefs nimfje

lieve Ccor, Shanaz, Dion, Marieke en Nimfje

Dank je wel voor jullie lieve reacties. Ik weet dat ik me niet druk moet maken en dat probeer ik ook echt. Heb nu ook wel het gevoel dat het goed zit en daar had ik de vorige keer eigenlijk vanaf het begin mijn twijfels over. Steken in mijn buik, krampen al vanaf 5 weken en vooral toen ik in de auto over hobbels reed  dat deed gewoon pijn. dus onbewust (of toch al moederinstinct haha). En nu voel ik ook wel van alles (maar ja daar let je extra op) maar er gebeurd nu ook van alles en heb nu echt wel vertrouwen in die kleine en mijn lijf, nu maar hopen dat dat ook zo is. Wat wel apart is of misschien heeft het zo ook moeten zijn: op 27 aug was ik uitgerekend als de eerste zwangerschap goed was gegaan en nu ben ik op die dag precies 8 weken en in die week ging het de vorige keer mis 9 bloeding met 8 weken en 3 dagen 18jan  en de mk precies een week later 25jan. maar we kijken vooruit en niet meer achteruit en ik hoop dat ik rond 7 april ons kleintje in de armen mag sluiten

Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn
Veel sterkte Lieve  ccor,
 LieveShanaz geniet van je aankomende trouwdag, wanneer is die? en hopelijk trouwen jullie met z'n "drieen"
Lieve Dion ik heb je verhalen gelezen op dit forum en ik hoop dat de 4e keer echt lukt bij jou, zal voor je duimen en bidden, weet natuurlijk niet of jij in God geloofd maar alles helpt zullen we maar zeggen
Lieve Marieke Hoop dat de glitters bij jou heeft geholpen
Lieve Nimfje dat geld ook voor jou
Mogen jullie allemaal maar heel snel zwanger worden

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan