jaaaaaaaaaaa vakantie!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik heb net mijn laatste werkdag achter de rug, JOEPIE, JOEPIE, JOEPIE.
Ik heb nu 3,5 week vakantie, heerlijk. Ik ga straks mijn hubbie even pesten want hij moet nog 2 dgn werken.
We gaan as maandag voor 10 dgn naar Portugal, hotelletje aan het strand.
Mijn rustpauze bevalt prima, maar heel heel stiekum, diep in mijn hart,  wil ik toch weer graag beginnen. Terwijl we nu net pas 3-4 wkn pauze hebben van alle zh bezoeken, hormonen, spanningen/stress  enz enz. Vindt het heerlijk zo, maar wil weer graag bezwangerd worden. Ik moet als het goed is in Portugal weer ongesteld worden (of niet natuurlijk). Dan kijken we wel weer of we gaan beginnen, neem in ieder geval mijn decapeptyl mee. Mijn mannetje wil graag nog een cyclus wachten,maar goed we zien wel.

Kruimel

Oh wat heerlijk voor je, lekker vakantie!!!
Geniet er maar optimaal van en wie weet wat vakantie weer allemaal voor wodnertjes met zich mee kan brengen....Gewoon nog een portie geluk erbij...

Dst is natuurlijk allemaal mooie praat, maar vergeet een ding gewoon niet....
Geniet van strand. zee en zon (die is daar gelukkig zeker weten!!)
en rust lekker uit!!
Liefs Linnepinnie

Hoi Kruimel,

Geniet maar van je vakantie! Je hebt het verdiend. Het is vast beter weer dan hier, dus ga ervan genieten. Ik begrijp dat het alweer begint te kriebelen voor een volgende IUI-poging. Ik heb na elke IUI-poging een verplichte rustmaand. Meiden die gelijk met mij zijn begonnen met IUI zijn nu vaak al met de 5e poging bezig, terwijl ik nog maar met de derde bezig ben. Aan de ene kant frustrerend, maar aan de andere kant: mentaal kan ik het gewoon heel goed aan allemaal. Misschien komt dat wel door die verplichte rustmaand. Natuurlijk heb ik een vreselijke dip als er weer een poging is mislukt, maar als die rustmaand voorbij is, heb ik weer ontzettend veel zin om te beginnen. Een rustmaand is gewoon ontzettend goed voor je. Dan kan je jezelf weer helemaal opladen en daardoor ben je  niet dag in dag uit bezig met zwanger worden.
Ik ervaar het eigenlijk als positief. Dus ik vind het heel goed van jullie dat jullie even pauze hebben!!!!!!!
Even iets anders: waar ga je heen in Portugal? Ik ben er ook 2 x geweest en ik vind het een heerlijk land. Geniet ervan.

Lfs, Kippie.

Hoi Kippie,

Wij gaan naar de Algarve - Albufera. Ik hoor een hoop positieve verhalen erover. Iedereen die er al is geweest vonden het daar geweldig mooi. Ik ben benieuwd. Ik heb een hele hoop zon besteld  want ik wil poepie bruin terug komen.
Ik heb er zin in.
Zijn jullie daar ook weleens geweest?

Kruimel

Hoi Kruimel,

Fijne vakantie toegewenst. Ik ben daar in mei ook geweest en vond het er heerlijk. We hadden ook een huurauto en hebben veel van de omgeving gezien. De binnenstad hadden ze aardig overhoop gehaald, overal graafmaxhines enzo, maar dat zal voor het hoogseizoen wel weer over zijn.

Ik ben gisteren weer ongi geworden. Maandag gaan we weer naar de gyn. Heb weer een aantal vragen voor hem, die ik zo maar op ga schrijven.

Zou mooi zijn als je ongi weg blijft in de vakantie!
Geniet ervan en neem wat zon voor ons mee terug

Liefs Janu, ronde 15, 2e kindje

Hoi Kruimel,

Ik ben een keer in Praia da Oura geweest. Dat ligt ernaast (of eigenlijk ertegenaan). Prima vertoeven!!!! Wat ik eigenlijk nog leuker vond, was Costa da Caparica. Dat is in de buurt van Lissabon. Daar komen niet zo vreselijk veel buitenlandse toeristen (vooral Portugezen zelf). En naast veel zon, zee,  en strand,  veel mooie natuur en bezienswaardigheden. En Lissabon om de hoek.

In ieder geval moet je een keer naar de Strip toe: één lange straat met alleen maar barretjes en restaurantjes. Heel gezellig.
Geniet ervan!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan