JAAAAAAAAAAA........

Hallo Meiden!!!

Jaaaaaa...... ik had vandaag een positieve test!!!
Ik mocht vandaag testen of ik zwanger was geworden van de 2e poging ivf.
En ja hoor moest vanmorgen om 6.00u echt nodig naar de wc en heb gelijk gestest en wat bleek.....ik ben ZWANGER...
Hopelijk volgen er nog meer die nog op het wachtbankje zitten.
Roelien, voor jou vind ik het echt heel erg dat deze poging niet gelukt is, ik had echt gehoopt dat we samen zwanger konden zijn!!!
Ik blijf voor je duimen hoor meid!!!
29 Mei pas de 1e echo.
Kan niet wachten tot het zover is, want ik hoop wel dat het goed zit.

Meiden ik duim voor jullie allemaal en dat jullie ook dit blije gevoel mogen gaan meemaken...

Liefs Sylvia.

Lieve Sylvia,

Wat geweldig nieuws!! Echt waar ik gun het je hoe moeilijk ik het ook vind. Ik hoop dat dit frummeltje goed wil groeien en dat die dan, volgens mij eind december, geboren mag worden. Zit nu met tranen achter de computer omdat ik dit vreselijk moeilijk vind, maar ik vind dat ik het moet doen. Ik heb je leren kennen in het ziekenhuis en naar mijn idee klikte het direct. Jij bent nu zwanger en ik hoop dat die dag voor mij ook ooit gaat komen. Zoals je misschien wel gelezen hebt neem ik even een time-out. Ik ben helemaal op en kan gewoon niet meer. Toch wil ik op deze manier even laten weten dat ik echt zo blij voor je ben en voor je man natuurlijk. Eindelijk kan je die medische molen afsluiten en gaan genieten van deze zwangerschap. Syl het is je gegund. Ik hoop dat we nog wel contact houden hoe moeilijk dat voor mij ook zal zijn. Vergeet niet dat ik heel erg blij voor je ben!!!!

Dikke kus, Roelien

Hé Sylvia,

Wat een geweldig nieuws !!

Ik kijk elke paar dagen nog even op dit forum of er al meer meiden volgen. Ik had mijn hoop gezet op Roelien, maar het mocht helaas nog niet zo zijn, wat ontzettend jammer weer...
Maar nu toch van jou goed nieuws, het is jullie zo gegund !!

Geniet ervan !!
Knuffel, Hope74 (oud-forum genootje, inmiddels bijna 14 weken zwanger)

Hey Roelien,

Ik hou je zkr op de hoogte en ik hoop ook at je mij op de hoogte hou al stuur je maar mails!!!
Ik heb ook het idee dat het gelijk klikte tussen ons.
Ik hoop ook echt dat de volgende poging lukken gaat!!! Dat meen ik serieus!
Maar rust eerst uit he!

Spreek je gauw weer ok,
Als je ergens mee zit mail me!!!

Liefs Syl

SUPER GAAAAAAAF

GEFELICITEERD

geniet van je zwangerschap je hebt het dubbel en dwars verdient

veel liefs moekje

(oude forumrot die al weer bijna 27 weken hier weg is )

Hoi Sylvia, super gefeliciteerd, als dit geen goed voorteken voor mij is.................vrijdag de 13e is toch alvast jou geluksdag! Meid, het is je gegund, heel veel geluk in de komende weken en geniet ervan! En hou ons op de hoogte he!

Liefs, Pleun

Lieve sylvia,

Wat super gaaf voor je!!!!!! beter nieuws had je nu niet kunnen brengen!!
Ik hoop dat alles goed blijft gaan!! op naar de eerste echo!
Ik heb nu echt de tranen in mijn ogen staan!!! eindelijk een lichtpuntje in deze lange weg! je geeft ons weer een beetje hoop!

Heel veel liefs en suc6

liefs choco

Hoi Sylvia,

wat een goed nieuws zeg!!!! Gefeliciteerd!!

Na alle spanning  wat het zwanger worden met zich meebrengt kan je  nu lekker gaan genieten.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan