JAAAAAAAAAAAA Rik heeft vandaag zijn 1e stapjes los gezet!!!

A

Anoniem

Guest
En hij was zelf zo tros en ik (moeders) liep te brullen van trots en geluk!!
Wat een prachtig gevoel als je kleintje ineens gaat stappen zo uit het niets!!

Ja hij liep al wel langs de tafel enzo, maar nooit verwacht dat ie al zoooooooo snel los ging stappen!! Nu even ged oefenen!!

X Saskia
mv Rik04-07-07

he wat geweldig!!!!!!!!!wat kun je dan trots zijn.
anouk durft het nog niet helemaal aan om alleen te lopen,wel met de loopkar,overal bij langs,aan 1 hand.ach het komt wel

gr petra

Ooooh Saskia...wat goed van jullie mannetje!!!
Ik kan me voorstellen dat je trots bent!!!
Het duurt mij te lang voordat Luuk echt los kan lopen,ik vind dat zo stoer uitzien!!
Luuk loopt nu nog overal langs,maar je weet nooit hoe snel dat het ineens gaat he?

Succes met vallen en opstaan!!
Liefs,Sindy

Hoi Saskia,

Geweldig is dat he!!! Jij bent trots maar je mannetje ook hoor!!!
Ik wil je een tip meegeven... vallen en stoten gel halen van vsm. Werkt heel goed voor blauwe plekken want die krijgt ie nu wel iets meer..hihi.. maar dat hoort er bij!!!

Lekker genieten (en filmpje maken!)

gr. Ilone

leuk he! geniet ervan :)

en hou m in de gaten, hier staat de vriezer zomaar open, de kast met pannen en een spoor van de inhoud door de keuken... en voor je t weet gaat ie zijn eigen gang (winkel uitlopen etc...)

Evelien
mv Birgit 02-07-07

Wow Rik, wat goed van je kerel!!! OP naar het grote ontdekken.

Nu zullen zijn driftbuien ook minder worden, althans bij Stijn wel. Hij wilde gewoon per se leren los lopen en uitte zijn frustraties door de buien!!

Groetjes van Marloes

Wauw Rik!!!!! You go boy!!
Echt helemaal geweldig van hem. Snap goed dat het je zo ontroerde. Marissa loopt ook druk langs de kantjes maar nog niet los. Maar ze heeft nog 8 dagen

groetjes Linda

Hoi,
Goed zeg van Rik!!!
Dat is idd erg gaaf als ze gaan stappen..
Lieve [ 18-07-07]heeft afgelopen woensdagavond ook haar eerste losse stapjes gezet...Daarna hebben we haar erg aangemoedigd,,,maar ze deed het mooi niet meer.
Ze ging óf...overdreven hard proberen te lopen..haha, of meteen zitten..
Achja, het komt vlug genoeg..
Maar het is weer een nieuwe fase..
Geniet er maar van het straks zo gewoon..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan