JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Kon gewoon niet wachten. As zaterdag is pas mn nod maar heb vanmorgen een test gedaan en het streeoje was vaag maar je kunt m duidelijk zien dus ik ben weer ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!

Ben zoooo blij maar tegenlijkertijd zoooo bang omdat ik zo gestressd ben geweest de laatste tijd dat ik zooo bang ben dat alsnog fout gaat maar ondertussen ga ik toch proberen om ervan te genieten.

En het belangrijkste vind ik nog wel: ik ben er superveel mee bezig geweest en ik ben echt zwanger dus die regel van als je er teveel mee bezig ben kun je niet zwanger raken klopt gewoon niet !!!!

Ik hoop trouwens dat vele mij zullen volgen naar het zwangerenprikbord.

Groetjes Moon die helemaal de kluts kwijt is.

Moon, gefeliciteerd!

Ik heb regelmatig jou berichten gelezen. Het was toch zo dat je deze maand met ov testen bent begonnen? Ik namelijk ook. Mijn nod zal pas volgende week maandag zijn. Ik heb af en toe steekjes in mijn borsten, ze lijken voller maar dat kan ook zijn omdat mijn ongi er aankomt. Daarnaast meer afscheiding.

Wat zijn jou kwaaltjes allemaal? Heb je de test helemaal alleen uitgevoerd? Is het je eerste kindje?

Geniet er lekker van.

Groetjes

Hoi Moon,

Van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook ik volgde je berichten omdat ik had gelezen dat je voor het eerst met ovu testen was begonnen en dat deze een positieve uitslag hadden gegeven. Ik ben nu ook begonnen met ovutesten, heb een cyclus van 37 dagen en verwacht dus dat ze pas volgende week posi zullen zijn, maar toch test ik de hele maand door, het geeft me rust. Ik hoop zo dat het bij mij ook zo'n mooi resultaat op mag leveren!
Laat je nog wat van je horen? Ik denk dat je vast nog wel een paar zwangerschapstesten zult verslijten uit ongeloof!
Hopelijk kun je er wel van genieten ondanks de stress van het leven op een roze wolk!
Een goede/mooie zwangerschap toegewenst!!!!!!!!!

Groetjes, Irianne

Hoi Moon,

Vn harte gefeliciteerd!!! Ondanks alle onzekere gevoelens, toch gelukt. Nu je weet dat je zwanger bent, kan je lekker ontspannen en er van genieten!!

Succes ermee!!

Liefs,

Sara

Hallo Moon,

Gefeliciteerd zeg! Super hoor en geniet ervan!!

Liefs Yvonne

Moon, van harte gefeliciteerd en geniet van de komende maanden!
Liefs Suus

JOEHOE! FANTASTISCH NIEUWS ZEG! IK HOOP VOOR JE DAT ALLES GOED GAAT! GENIET ERVAN MEID!!

Imme xxx

Geweldig Moon zo'n vroege positieve test. Van harte proficiat en ga er fijn van genieten.

Groetjes sharine

Terug
Bovenaan