Oooow wat was ik nerveus zeg voor onze allereerste langverwachte echo om ons 2e gelukje te zien!!! Pfff dat zit je een half uur bij de VK alle vragen door te nemen en bloed te prikken en te wegen(ahum al 2kilo aangekomen) sssssst niet verder vertellen hahahahaha en in die tussentijd zat ik heeeeel de tijd te staren naar dat echo app. Ik had echt zoiets van schiet nou maar op. Ik wil m'n kindje zien. Toen was eindelijk het moment daar en toen zag ik het kleine mensje van wel al 2 cm groot met armpjes en beentjes en de eidooier lag er ook mooi naast. Het hartje klopte heeeel stevig en de uitgerekende datum van 1 september klopte ook precies. Mooier kan gewoon niet! Ik vroeg gelijk hoe het precies zit met eventueel een miskraam, maar zij vertelde mij dat ik me daar absoluut niet druk om hoef te maken, omdat alles precies op schema loopt en er heel netjes uitziet en dat de kans nu nog 1 tot 2 % is bij mij. Pffff wat ben ik zooooooo blij!!! Nou lekker gaan genieten en nu durf ik eindelijk lekker te shoppen. Ik heb net het boek van "pap en mam vertellen over jou" gekocht. Deze heb ik voor voor mijn zoon. Hierin kun je schrijven van je zwangerschap tot aan de pubertijd. Voor elke leeftijd heb je dan een hoofdstuk met vragen over je kind en hoe hij over alles denkt en zo op bepaalde leeftijden. Zoooo leuk is dat boek. Echt een aanrader!! Hebben ze gelijk alles in 1 voor later. hihihi Ze verkopen hem ook bij Bol.com. Nou dat was weer een gezellig verkooppraatje hihihi. Verder willen wij niet weten wat het is en houden we alles lekker neutraal grijs/wit.
Nou meiden. Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is. Ik mag de 22e weer voor de 2e echo......
Groetjesssssssssssssssssssssssss
Nou meiden. Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is. Ik mag de 22e weer voor de 2e echo......
Groetjesssssssssssssssssssssssss