jaaaaaaaaaaaaaaa het is raak

A

Anoniem

Guest
ik kan het nog niet geloven , heb vanochtend een test gedaan , ik ben zwanger!!!!
was 4 dagen overtijd en had testvrees, ik was vanochtend al heel vroeg wakker en kon mijn zenuwen niet meer bedwingen, direkt kwam het rode streepje in het 2de venstertje, hahaha ben naar boven gerend , daar lag mijn vriend nog heerlijk in dromenland, en druk de test onder zijn neus, heel langzaam deed hij zijn ogen open en schrok zich tepletter, ik dacht dat ik een grapje maakte, en moest de test even goed bekijken,,, pppffff nu hopen of het goed zit, heb 2 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangershap gehad, morgen bel ik naar het ziekenhuis

ik zal bij iedereen wat strooien

veel liefs diane

Hallo,
Proficiat en ik hoop dat alles nu goed mag gaan.

groetjes monique

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!!! Hoeveel rondes was je onderweg?  Ik las in een eerder berichtje van jou dat je vier dagen over tijd was en al een tijdje krampen had etc. Voelt dit als ongie pijn? Vanaf welke dag heb je dit gevoeld?  Ik heb namelijk as donderdag 5 juli mijn NOD en na mijn eisprong heb ik een soort ongiepijn gevoeld en vandaag ook een beetje, soort heel erg op de achtergrond. Hoop erg dat ik zwanger ben, nog zeker 4 dagen wachten, duurt zo lang....
Alvast bedankt voor je antwoord.
Muisje, ronde 7, 1e kindje

Hallo,

Gefeliciteerd hè!
Hoop dat alles dit keer goed gaat.

liefs, yana

Super gefeliciteerd, geniet er lekker van samen met je mannetje.

Liefs Linda

hey meid,
van harte gefeliciteerd, en ik wens je een hele goede zwangerschap toe.
ik ben er ook n et achter gekomen dat ik zwanger ben!!
7 maart uitgerekend.
xxx
sabrine

Hey !
VAN HARTE GEFELICITEERD !
geniet maar lekker van het kleine wondertje in je buik, voor je het weet ligt het in je armen.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan