Jaaaaaaaaaaaaaaa.....

A

Anoniem

Guest
Ik kon het niet laten en heb vanmorgen een clear blue test gekocht. Ik het al een test gedaan en hierop kreeg ik een lichte streep te zien.
Vanmorgen direct de test gedaan(komt in het display te staan: zwanger of niet zwanger)
En in de display kwam ZWANGER te staan....
We zijn zo blij, wederom de eerste ronde raak, en ik ga genieten van me 3de zwangerschap.
Helaas mag ik vanaf nu bijna niks meer doen, niet meer zwaar tillen enzo... ik moet echt me rust houden, onze andere 2 zijn namelijk prematuur geboren. Dus als het een beetje mee(tegen) zit ben ik volgend jaar eind maart mamma van nummer 3...

Voor diegene die zwanger zijn gefeliciteerd, en voor diegene die nog wachten op hun nod, ik duim voor jullie, en voor diegene die gaan voor de volgende ronde suc6 ook voor jullie komt er een dag dat de vlag uit gaat...
Ik ga door naar het volgende forum, maar ik blijf jullie volgen..

Liefs...mamma van straks 3 kinds

wauw, wat geweldig, weer in de eerste ronde, hoe is het mogelijk!!! nou geniet ervan en doe dus rustig aan!!! Zoals je leest, bijna mn NOD dus ik kom je hopleijk achterna alleen dan bij de mei mama's....

xxxxxxxxx

Dank je wel, ik duim voor je mee dat je mee achter na gaat. Ik voeg me wel toe aan de mei mamma's maar er is een grote kans dat ik weer ong. 5 weken te vroeg beval. Tja er rust moet ik zeker houden(nu al) maar dat heb ik er zeker voor over, heb gaan zin om rond de 30 weken weer in amsterdam in het ziekenhuis te liggen, ver weg van me 2 kids en me mannetje...

Wanneer heb jij je NOD?

a.s. zaterdag mn nod, en mn 25ste verjaardag.... ow ik voel me buik zo erg vandaag, soort ongi buikpijn maar eigenlijk zit het hoger en meer naar rechts en voelt het ook wel weer iets anders.... het is voor mij de eerste dus ik weet ook echt niets...

ik snap dat je niet dan al naar het ziekenhuis wilt maar ja, als je dat kleintje dna op je arm hebt en de vreugde in de ogen van die 3 andere ziet dan is alles weer goewd!!! (denk ik)

xxxxxxxxxxxxxxxxx

had eigenlijk donderdag/vrijdag me NOD, maar kon niet wachten, had een test gedaan(deze gebruiken ze ook bij de ha, en deze kunnen 4 dagen voor je nod) en deze gaf een lichte streep. Vandaag dus maar een clear blue gekocht(ben erg ongeduldig, kon niet wachten) en deze gaf binnen mum van tijd aan ZWANGER...

Ik heb ook wel last van me buik, dan weer links, dan weer boven, maar ik weet dat het me darmen zijn...
Maar als het zo gaat als bij de eerste 2 , dan loop ik met 2 maanden alweer in positiebroeken hoor...

Suc6, ik duim heel hard voor je mee
xxx

Gefeliciteerd!!! Geniet van je zwangerschap en doe rustig aan!

Gefeliciteerd!! Super zeg, zo snel..
Veel geluk op het mei-forum, ik hoop je daar over anderhalve week te zien.

Terug
Bovenaan