JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

A

Anoniem

Guest
het is ongelofelijk. Ik dacht maanda ongesteld te zijn geworden, maar het bleek een innesteling te zijn geweest.
Ik ben super misselijk, maar super blij, want ben zwanger......
vanochtend weer een dikke plus op mn test en ook bij de gyn geweest. Geen bloed meer en een goed teken van een zwangerschap in mn baarmoeder. Hij denkt dat ik rond een week of  5 ben, maar over twee weken weer een echo en dan kunnen we meer zien.
Ik ben zoooooooo blij, maar tegelijk ook heeeeel bang dat het toch weer misgaat. De miskraam is nog zo vers (vorige maand).

Meiden, ik hoop dat ik een beetje virus rond kan strooien en voor iedereen veel succes en onwijs bedankt voor jullie luisterend oor (oog...) iedere keer,

Veel liefs,
Daan

JOEHOEEEEEE!!! Gefeliciteerd!

Ik hoop natuurlijk ook dat alles dit keer goed gaat, maar dit is al een heel geluk!!

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Lionsmamma (mij mag je besmetten met je zwangervirus hoor!!)

Hoi,

HEEEEEEEEEEEEL ERG GEFELICITEERD!!!!!!!
Het gaat helemaal goed deze keer!!! Dat hoop ik tenminste heel erg.
Geniet er lekker van en die misselijkheid, niet leuk maar wel een goed en gezond teken.
Verspreid je virus ook maar deze kant op hoor.
Groetjes Melanie mmv Quinten

bedankt voor jullie snelle en lieve reacties.
Ik moet er gewoon van gaan genieten en het op me af laten komen. Eerst moet het nog een beetje doordringen......

ik zal veel virus rondstrooien en duimen dat jullie me gauw zullen volgen.

Danielle

Jeetje wat super zeg!!!
Gefeliciteerd !!
Het gaat deze x vast goed.
Liefs Rene

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, wat gaaf!!!! Heel erg gefeliciteerd!!!!!! En probeer er inderdaad maar van te genieten want het is zo voorbij die negen maanden (heb ik gehoord).

Ik vind het echt ontzettend gaaf voor je!

Groetjes, Tessje.

hoi... gefeliciteerd!!!! ik blijf maar aan het feliciteren zeg ha ha...
geniet er lekker van!!   x piewie.

Gefeliciteerd!!
Duimen dat het er zo goed uit blijft zien.
Maar die misselijkheid dat is een goed teken.

Bloem 25

Terug
Bovenaan