JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HARTJE KLOPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heey meiden

Ik had vandaag me 2e echo en we hebben hartactie gezien en gehoord!!!!!!!! ZO GAAF!! het frummeltje is nog maar 1,4 cm groot en ben vandaag precies 8 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo opgelucht!!!!

kus kus

Hallo Coortje,

Lang geleden dat ik iets van je gelezen heb, maar nu heb je wel heel mooi nieuws.
Super hoor!!!
Ik snap dat je vreselijk opgelucht bent.

Ga er maar lekker van genieten en ik hoop dat je een heel voorspoedige zwangerschap zult hebben.

Liefs,
mama Peet

hoi coortje,

Gefeliciteerd. Gaaf dat je het hartje heb zien kloppen.
Is het dan ook zo dat als je in de MMM zit je  vaker een echo krijgt?
Ik ben er ook wel in bezig maar weet niet zo goed hoe het verder gaat als er echt iets gebeurd (zwanger). blijf je dan ook onder behandeling of moet je gewoon naar de verloskundige in je woonplaats?

groetjes Ed

heey ed

Ik heb toen ik ondekte dat ik zwanger was een week later gebeld met de gyn! Kon diezelfde dag nog ff langskomen om wat vragen enz te beantwoorden! ( was meer voor mezelf omdat het bij mij de laatste paar maanden beetje vreemd ging) ook heb ik bloed laten prikken om te kijken of ik egt zwanger was en het nie verzon (hahaha)

Toen had ik 21 mei me 1e echo dat was met 6,4 week toen zagen ze een vruchtzakje met een heel klein boontje zien, helaas nog geen hartslag!

Toen moest ik 1 juni weer terugkomen dat was met 8,1 week en toen zagen we hartje kloppen en gehoord!!!!!!!!!

kus kus cora

wat super dat het nu zo goed gaat.
Ik was gewoon benieuwd of je ook vaker voor een echo moet en of je dan ook in het ziekenhuis moet blijven. Geniet van je kindje!!
kus

Terug
Bovenaan