JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik zit nu echt helemaal te janken ben zoooo blij...

De test van zaterdag had ik om de een of andere reden niet weggegooid... Kijk er vanochtend op toevallig.. zie ik een heel licht streepje staan. Ik nou dat kan toch niet.. test is oud kan vast niet kloppen..
Ik een collegaatje gebeld die ook bezig is.. zegt zei ja maar dat kan niet veranderen.. dan moet er wat zijn..

Ik naar mijn werk gegaan, later mijn man gebeld want die lag nog te slapen.. ja hoor hij ziet dat streepje ook staan.. Nieuwe testen gehaald.. eigenmerk en 1 clearblue mocht het zo zijn dan die test gebruiken... heel de dag zenuwachtig...
Naar huis gefietst echt zo snel.. langs de prenatal.. duimen dat ik ook wij wordt..

Thuis eerst zo'n eigenmerk test jaa er kwam een heel licht streepje.. manlief was nog niet overtuigd genoeg.. Clearblue test gedaan ja hoor 1-2 weken zwanger!!!!!!

IK BEN ZWANGER!!! ooh ik had het niet meer... manlief ook stil.. nu wordt alles anders... 14 januari kunnen we als alles goed gaat een kindje verwachten!!!!

Meiden, bedankt voor de steun!! Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger zeker als we in Arnhem zijn!!!

Kussies Laurie

WAUW!!!!! gefeliciteerd zeg!!! Echt helemaal leuk en fijn dat het nu dan zover is! Veel sterkte en succes en plezier met het zwanger zijn en alles wat er bij komt kijken!!

Liefs Kim

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een heerlijke dag voor je! Gefeliciteerd meis. Het is je zo gegund!

Veel liefs,
Melian

Gefeliciteeerd!! En nu lekker genieten van je zwangerschap!!!

Geweldig nieuws weer een paar zwangere op het forum!

Gefeliciteerd en geniet ervan.

Terug
Bovenaan