JAAAH, Zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar dit was onze tweede ronde voor ons eerste kindje.
en ja hoor, het is gelukt ik ben ZWANGER!!!

Ik wens jullie allemaal veel klusplezier en hopelijk snel een positieve test,

Groetjes,

Irene (22)

hoi irene...

heel erg gefeliciteerd
vraagje voelde je ook ziek ochten ziek enz

groetjes din 24

Hoi Din,

Ik heb me de afgelopen 2 weken ontzettend beroerd gevoeld, en dan eigenlijk de hele dag door. En als ik buiten liep brak het zweet me aan alle kanten uit. Ik was ook heel lusteloos en had nergens zin in. Nu is die lusteloosheid wel over, ik ben nu blij en gelukkig en wil het aan iedereen vertellen, dat doe ik nog niet is pas tussen de 5 en 7  weken dus erg pril.

Groetjes
Irene

Hoi Din,

Ik heb me de afgelopen 2 weken ontzettend beroerd gevoeld, en dan eigenlijk de hele dag door. En als ik buiten liep brak het zweet me aan alle kanten uit. Ik was ook heel lusteloos en had nergens zin in. Nu is die lusteloosheid wel over, ik ben nu blij en gelukkig en wil het aan iedereen vertellen, dat doe ik nog niet is pas tussen de 5 en 7  weken dus erg pril.

Groetjes
Irene

hoiiii

ik zit zelf in de eerste rond en hebben goed geklust zal ik mar zeggen naar ik weet het niet of het bij mij ook raak zal zijn.
ik ben niet misselijk dat ik moet overgeven maar ik heb wel een mischelijk gevoel in mij maag. nu wil je natuurlijk alleen maar dat je je kost mischelijk ben want dat zou beteken dat je zwanger zou zijn.
Voel je ook dat er iest aan de hand is in de buik of niet.
Sorry dat ik zoveel vragen stel maar ik ben heel erg nieuwschierig.
Mijn nod is pas 31 aug ik kan nog niet gaan testen.

groetjes din

Hoi,

Ik ben de afgelopen 2 werken misselijk geweest zonder overgeven,
een paar dagen geleden heb ik wel overgegeven, maar dat is een keer geweest en sindsdien ook niet meer. In mijn buik heb ik een beetje een drukkend gevoel, dat is een beetje vergelijkbaar met ongie pijn.
Hoe reken je nu je cyclus uit? Want bij mij was het vorige maand een cyclus van 39 dagen daarom heb ik nu pas getest na 45 dagen.

Groetjes Irene

ik kan het eigelijk niet echt uitrekenen omdat ik pas in de eerste ronde zit en nog geen ong heb gehad zonder de pil.
Met de pil was ik altijd tip op tijd dus heb ik het even met 28 dagen gedaan.
Ik weet natuulijk niet of dat klopt.
Maar wat ik wel heel erg heb gevoeld was mijn eisprong dat was wel nieuw voor mij.
ik dacht iedere keer dat ik ong moest worden en soms had ik echt hele erge krampen in mijn buik.

groetjes

Terug
Bovenaan