Jaar geleden gestopt met de prikpil. Nog steeds niet ongesteld. En nu?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo mijn naam is Mandy Ik ben 23 jaar oud en kom uit Enschede. Ik heb al bijna 8 jaar een relatie Met de liefste en mooie jongen die ik ken . Wij wonen nu 3 jaar samen en hebben een lief schattig hondje genaamd Bella. Sinds vorig jaar februari zijn wij gestopt met de prikpil omdat wij toch wel graag een kindje zouden willen . Nu is het alleen zo dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden daarlijk mag ik geen kinderen krijgen  . Hoe hier mee om te gaan? T kijkt mij leuk om ook verhalen van jullie te horen</p><p> </p><p>X mandy</p>

Heyhey ja dat heb ik al gedaan 
 Hij zegt dat het bij de een sneller kan gaan als bij de anders en gedult hebben . Heel vaag . 

Heyhey ja dat heb ik al gedaan 
 Hij zegt dat het bij de een sneller kan gaan als bij de anders en gedult hebben . Heel vaag . 

Ik zou toch bij de huisarts even aandringen of je een verwijzing mag voor de gynacoloog om even te checken. Ik vind een jaar wel erg lang namelijk voor helemaal geen menstruatie. Zelf ben ik na 7 maanden na het stoppen met de pil en onregelmatige menstruaties doorgestuurd en bij mij kwam er gelijk een oorzaak naar boven. Ben nu gewoon zwanger.

Ik heb al een tijdje lopen zeuren . Maar hij doet niks gewoon afwachten .  Nu is het alleen zo dat is er last heb van mijn borsten en daarom door word gestuurd voor een borstonder zoek. Wel met de reden  een kinderwens 

Ja, dit hoor ik veel vaker. Het zijn zware middelen.
Zelf heb ik nooit hormonale anticonceptie gebruikt. Ik vind het maar niks al die extra hormonen in je lichaam, die de natuurlijke balans verstoren. 

Snapik. Achteraf had ik ook beter iets anders kunnen nemen . Maarja dat is altijd achter af helaas nu maar afwachten 

Terug
Bovenaan