jaar lang gratis peutermelk???

A

Anoniem

Guest
Kreeg vandaag een oproep/vraag van de ampha (?) of ik mee wil doen aan een onderzoek waarbij je kindje een jaar lang gratis peuter groeimelk krijgt..
Ik zelf vind die speciale melk een beetje onzin, dus doe dr niet aan mee, maar mss vind een van jullie het iets?
www.ampha.nl

Groetjes Sas.

Gezocht:
Voor een wetenschappelijk onderzoek naar een vernieuwde peuter groeimelk van Nutricia zijn wij op zoek naar:

Kinderen in de leeftijd van 11-29 maanden die minimaal 2 keer per week naar een kinderdagverblijf of peuterspeelzaal gaan.

Het onderzoek:
De peuters zullen een jaar lang (gratis) peuter groeimelk krijgen. Aan de hand van door de ouders bijgehouden dagboekjes zal uitgezocht worden hoe vaak de peuters ziek zijn.

Doel van het onderzoek:
Het onderzoek is bedoeld om te bepalen wat het effect is van een vernieuwde peuter groeimelk op het optreden van infecties bij peuters. Met deze peuter groeimelk hopen we het optreden van infecties bij peuters te verminderen en/of te voorkomen.

Belangstelling?
Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen met de onderzoeksarts en/of onderzoeksverpleegkundigen van Ampha. tel: 024-3888960.

Hoi Sas,

Ik geef Tara (vandaag precies 21 maanden ^_^) halfvolle melk, maar soms ook Friso 3 opvolgmelk.
Helaas gaat zij niet naar de kdv of psz, dus kunnen wij niet meedoen. Maar misschien heeft een ander er wat aan idd, bedankt voor het melden iig.

Groetjes,
Shivana

ja zo dacht ik ook idd, wie weet wil iemand anders meedoen, want tja een jaar lang gratis melk krijgen is toch mooi meegenomen!

Gr. Sas.

Ik vind de melk ook onzin, je kindje heeft het echt niet nodig, maarja wat gratis is.........

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan