jaarnota eneco

hebben jullie hem al gehad? ik heb hem van de week gehad en heb een gesprek aan gevraagd dat er iemand hier kan komen om eens te inventariseren. want dit klopt niet. mijn bedrag is bijna 3x verhoogd

ik ben net terug gebeld, en eneco heeft toegegeven dat het niet klopte.
ze zeiden dat ik zo rond de 145 euro moest zitten. ik leg het ff uit

ik kwam hier wonen. toen schatte ze me in op 85 euro. dat vond ik te laag dus ik belde om het bedrag te verhogen naar 100 euro. dat was met veel pijn en moeite goed. nu kreeg ik dus de nota en moest voor een 3 kamer app 236 euro gaan betalen. schofterig toch? ja ik weet dat het duurder wordt maar ik bespaar op alles dan ga je mij toch niet vertellen dat dit klopte??

toen werdt er gezegd weet je wat we maken er 160 van want in jan gaan de prijzen weer omhoog dus dan zit je zo rond de 60 euro verhoging. kijk dat klopt beter zeg ik dan. man alles wordt duurder. damn

Hoi, hoi,

Ik las zojuist in ons huis-aan-huis blad dat iedereen aankomende week rond de €50 van het rijk terug zal krijgen ivm de hoge energiekosten!
Toch leuk, maarre, eerst zien, dan geloven!

Groetjes, Marieke

hou aub op over energie nota's brrrr...
Ze wouden (essent) me hier op 170 euro zetten per maand. Aangezien wij ook een bedrijf hebben heb ik dat heeel snel laten verhogen naar 330 euro in de maand.
Normaal gebruikte wij (oude huis) nog geen 200 euro. Krijg ik daar ff een aanslag van bijna 4700 euro. SCHRIK!! Wat blijkt de verhuurder heeft nieuwe ketels laten instaleren, is een fout aangesloten en die heeft dus 4 mnd continue staan te branden. We hebben de stekker er uit getrokken. Nu eens ff kijken of we het instalatiebureau kunnen aanspreken.

Maar dat van die 50 euro klopt, heb gisteren net bericht gehad ook ik krijg als compensatie 52 euro terug....Jah!! dat scheelt op een totaal nota 2005/2006 van 9000 euro wel erg veel. NOT!

Maar ja dat is essent. Ze wouden mijn voorschot verhogen naar 1150 euro!! Die zijn gek.
Heb het met pijn en moeite naar 900 euro gekregen. Tuurlijk ik snap dat we samen met het bedrijf meer moeten betalen maar zoveel..................??
We zullen de volgende eindafrekening wel zien...kunnen ze mij lekker betalen.

gr diana

Terug
Bovenaan