Jaarwisseling, een peuter en slaap

Hoe doen jullie dat met je kindje vanavond? Hier is veel overlast van buren met keihard de muziek aan, feestjes, mensen die schreeuwen op de staat en tja natuurlijk het vuurwerk.

Hoe pakken jullie dat aan als je 2jarige wakker wordt van het lawaai?

We troosten onze peuter en dreumes in hun bed. Hebben wel campingbedje bij ons op de kamer klaarstaan, mocht het niet gaan. En verder accepteren dat het een nacht wordt met weinig slaap en een nieuwjaarsdag met chagrijnige kinderen. Hier is trouwens een vuurwerkverbod en er wordt volop geknald... 

Precies als Essil. Helaas, het is 1 nacht per jaar. Onze peuter is een drama wbt slapen en heel gevoelig voor prikkels. Jammer dan, dan halen we hem uit bed en zodra het rustiger is een nieuwe poging. 
Beetje mosterd na de maaltijd dit maar och..

Mijn insteek was ook niet van oh my god wat als ie wakker wordt, maar meer... troost je je kind op zijn of haar kamer, blijf je wel in het donker boven ofzo of haal je je kind op en laat het zich dan weer makkelijk naar bed brengen. 
@Mariemamma: dank je voor je reactie. Ik heb er veel aan gehad. 
De andere 2 ook bedankt. Mijn kindje is idd wakker geworden, maar gewoon getroost op zijn kamer. Duurde langer dan anders natuurlijk wegens de aanhoudende knallen, maar ja.... hij heeft ook uitgeslapen vanochtend, dus ook wij konden wat langer blijven liggen. 

Terug
Bovenaan