jaarwisseling

Hoi, hoe doen jullie het vanavond? Ik zit rond tien uur/half elf echt aan het eind van mijn dag.. Dus hebben we het zo geregeld dat we op tijd naar mijn schoonouders en zwager gaan en dan in de loop van de avond weer naar huis. Kan ik nog even liggen in bed of op de bank en ook kan Martijn nog even slapen. Dan maken we hem ook rond kwart voor 12 wakker.
Zijn dus het laatste eindje met ons drieeën. Nou ja, bijna ons vieren dus.
Ben wel blij met hoe het nu afgesproken is. Kan ik mijn rust nemen als ik wil en hoef ik niet door het vuurwerk naar huis...
Marianne

Hier een nachtpersoon, zeker de laatste tijd. Ik ga lekker naar mn schoonouders (hebben altijd open huis met de jaarwisseling) met een vriendin en mn man komt na zn werk ook die kant op dus zal er rond 22.25 zijn. En daarna zien we wel, het is qua afstand goed te doen, ong 1 km.
Ik zie wel waar het schip strand, grote kans dat mn man eerder zn bed in wilt dan ik.

Gewoon doen waar je zelf zin in hebt en je goed bij voelt.

Groetjes Pauline

Hi, ik heb vandaag een vroege dienst gehad, en stond dus om kwart voor 5 naast mijn bed. Was errug vroeg dus. Ik heb net even een uurtje geslapen en probeer wakker te blijven vanavond. Wel blijven gewoon als gezinnetje thuis, zodat ik wat op de bank kan suffen.

we waren vroeg naar vrienden gegaan rond 17u maar na 12 uur was ik helemaal gebroken mn rug en bekken begonnen pijn te doen dus vuurwerk kijken en proosten en dan tijd om naar huis te gaan!!!

Iedereen die aan t zuipen is en ik als enige nuchtere.....:-( hihi

wij waren gisteren na het afzwemmen van mn kleine mannetje doorgereden naar luxemburg naar mn ouders!!
xander er op bed gelegd en wij guido wijers gekeken en om half 1 was ik er klaar mee en zijn we allemaal ons bed ingedoken!!
mn zoontje om half 12 wakker gemaakt en ging om half 1 ook weer mee alleen om half 8 was ie alweer wakker en ik zelf helaas al vanaf half 5:S:S dus ben doodop nu en zijn net weer thuis van luxemburg hahaha

kruip zo heerlijk mn bedje in

ik heb tot 5 uur gewerkt. Toen doorgereden naar vrienden waar frank al was.'Daar gezeten moet de vriendenclub. Uiteindelijk na rond half 1 naar de kroeg gegaan. Om 3 uur ben ik naar huis gereden. Het was mooi geweest!

wij hebben gewoon samen met een neef van mn vriend zitten lachen om al die programma's op tv! en om 11.50 hebben we jari wakker gemaakt.Die was helemaal onderste boven van het vuurwerk.hij vond het echt geweldig en kort daarna had ik het ook wel gehad ermee! dus een rustige jaarwisseling geweest voor ons!

Wij hadden een feestje bij vrienden.
t begon om 21.00 en we gingen om half 3 naar huis.

1 januari nieuwjaarsborrel ook weer bij vrienden, dit is een traditioneel event en al 10 jaar gaande. Goed om 4 uur daar en om half 3 naar huis :s.

Gister vroeg wakker al om 9 uur!! In huis aan de slag geweest.

Vandaag.. kick back... ik lig nu nog lekker op bed hahaha.

Terug
Bovenaan