Jacq

Hallo allemaal !
Zou het niet erg leuk zijn als iedereen zijn leefdtijd effe vermeld !
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe oud de meeste zijn !!!!
Ik ben zelf 24,5 dus nog best jong ,en nou vraag ik me af of al die dames die met iui en ivf bezig zijn of die ook nog zo jong zijn ?
Ik zie het wel ! O'ja ik ben nu 13 maanden bezig en ik heb een hele rare cycles die steeds drie dagen langer duurt en ik nu dus op 50 dagen zit !
En dan nog een probleem volgens mij temp. heb ik m'n ei al gehad op dag 21 dat betekend dus dat ik of eerder ong. word of dat het gewoon een zootje is in mijn lijf !!!!

Nou ik hoop op reacties !
Iedereen succes met zwanger worden .
Liefs x

Hoi Jacq,

Ik ben Claudy en ben 24 en 7 maanden hahaha. Ben in oktober jarig.
In het kort:
Zit in ronde 21, ben bij ha geweest en eerste afspraak bij de gyn is al voorbij. Maandag is mijn tweede afspraak. Dus uitslagen en wat gaan we verder doen.

Als het goed in je lijf is moet je dan op dag 35 of 36 ongi worden of niet! Is deze cyclus nou 50 dagen ben je dan niet gigantisch overtijd???
Ben je al onderbehandeling? Ik denk dat jij wel direct naar de gyn gestuurd zal worden met die rare cycli. Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt hoor maar het lijkt net of je geen eisprong hebt en dat je cyclus daardoor erg lang duurt.

Jij ook succes met zwanger worden!!!

Liefs Claudy

Hoi Jacq,
een paar weken terug vroeg iemand ook naar onze leeftijden en de meesten hebben daarop wel gereageerd. De gemiddelde leeftijd hier is bijna 30, de jongsten zijn 22 en de oudsten 37.

Ik ben zelf 37 jaar en 7 maanden, maar ik voel me nog 30 (de meiden hier vinden dat dat ook telde)! Ik zit in ronde 14, heb een hele regelmatige cyclus en ben woensdag voor het eerst naar de gyn geweest.

En ik ben het met Claudy eens over je cyclus. Als je nu op dag 50 zit ben je al zo'n 14 dagen over tijd. Is je temperatuur nog steeds hoog?? Ik weet niet of je op onze raad zit te wachten, maar als ik jou was zou ik toch even een test doen. Als die negatief is, zou ik naar de huisarts gaan en als die positief is: gefeliciteerd!

Laat je het ons nog even weten?

Liefs, el.

Hoi, hoi

Ik word 26 mei (volgende week dus) 30 jaar!! Hieperdepiep....Ik hoop voor mijn 30e nog zwanger,,,ik kan pas na 30 mei testen hoor,,maar dan ben ik toch voor mijn 30e zwanger,,maar ik verwacht het niet hoor!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan