jacqueline

hoi jacqueline (en iedereen natuurlijk)

ik plaats mn berichtje maar even hier, weet ik zeker dat je m leest.
Over die tandemwagen, das een goed punt, had ik eigenlijk nog niet over nagedacht.Ik weet nog niet wat ik doe, een tandemwagen lijkt me wel onhandig. Het is nu al zo lastig in de winkels en dan heb ik alleen een buggy! Maar mn zoontje is dan 2 jaar dus ik denk dat een plankje wel voldoende is.?
Als iemand hierover ideeen heeft zijn ze welkom.
Groetjes allemaal, liefs Eefje
 
Hoi Eefje

Mijn zoontje kan gelukkig al een beetje (wankel) staan. Voor een paar maanden lijkt een tandemwagen mij ook niet ideaal. Ik zal moeten afwegen wat ik er allemaal mee wil doen en hoe ver weg. Een uur op een plankje staan is ook niet alles. Als we met ons vieren op stap zullen gaan, ligt alles anders. Dan kan je allebei achter een wagen/buggy.

Jij geeft waarschijnlijk geen borstvoeding (meer). Ik nog wel. Straks met een dikke buik lijkt me dat geen pretje meer. Hij 'moet' maar snel uit een (tuit)bekertje leren drinken.

Verder heb ik (nog) geen problemen. Het lijkt me enig als die twee over een tijdje een beetje contact met elkaar gaan zoeken.

groeten
Jacqueline
 
hoi, ik heb een tandumwagen maar iemand van 3 kan daar ook nog wel in hoor, voorin, ik heb een dochter van net 4 en die zit er ook nog graag in. en het is ook makkelijk als je boodschappen gaat doen met 1 kind. die zit dan voorin en achterin doe je al je boodschappen. mijne is meer gebruikt dan mijn gewone kinderwagen of buggy maar ja, mijn kinderen zijn dan (als de baby geboren is) 3 en 4 en 5 jaar.groetjes regarda 19 weken.
 
Terug
Bovenaan