jacqueline23!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Jacqueline!

Ben erg benieuwd naar je. Je had 8 september toch een echo?
Laat even weten hoe het was!!
XXX YVet

Heeey,

Wat lief dat je nog aan me denkt!!
Ik heb inderdaad 8 sept de echo gehad en we zijn helemaal blij!!
Het hartje klopt!!!
Een enorme geruststelling,maar nog steeds een beetje bang,gelukkig mogen we 22 sept weer voor een echo komen.

Hoe gaat het met jou? Al bij de gyn geweest?

Groetjes Jacqueline(Bri)

Gefeliciteerd!!!!
|Wat fijn om te horen dat het hartje klopt!

Ik ben ondertussen idd bij de gyn geweest. Afgelopen vrijdag. OP de echo waren duidelijk nog wat restjes te zien. Ik heb medicijnen meegekregen die er voor moeten zorgen dat die restjes afgestoten worden. Morgen weer terug voor een echo. Als blijkt dat het niet schoon is, zal ik gecurreteerd worden.
Zoals ik het nu zie, ben ik bang dat het curretage wordt. Ik verlies idd wel bloed, maar nog steeds helder bloed en best veel. Kan me niet voorstellen dat dat morgen allemaal weg is. Maar wie weet, zoveel verstand heb ik er ook niet van. Denk dan wel weer, ben al 2 weken bezig met bloedverlies, volgens mij zit er dan al aardig wat 'vastgeplakt'.   Ik hoor het morgen wel.

Kreeg jij na je miskraam ook niet een curretage?? Of verwar ik jou met een ander....
Als je het wel heb hgehad, kun je me vertellen hoe lang je daarvan uit de running bent geweest? Lang klachten gehad etc.

Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan!!!! Ik ben er van overtuigd dat ik over een paar maanden met je mee zal zwangeren!!!  

Dikke kus, Yvet

Terug
Bovenaan